H Μαργαρίτα Παπανδρέου κεντρικό πρόσωπο σε καμπάνια για τα ελληνικά κρασιά
Κεντρικό πρόσωπο διαφημιστικής καμπάνιας για την προώθηση του κρητικού κρασιού έγινε η Μαργαρίτα Παπανδρέου, κόρη του Γιώργου και της Άντας Παπανδρέου.
Η φρεσκάδα της νεότητας της Μαργαρίτας έδωσε έμπνευση σε εταιρεία που έχει ως αντικείμενο την ανάδειξη της οινοποιίας, του κρητικού αμπελώνα και του οινοτουριστικού προϊόντος της Κρήτης.
Ο Ramy Masoud, συνιδρυτής και υπεύθυνος για την οργάνωση της εταιρείας Wine Walkers Crete, και η Στέλλα Αστυρακάκη, ιδρύτρια και υπεύθυνη για τον σχεδιασμό των εκδρομών της εταιρείας, δημιούργησαν το πρώτο «πρακτορείο» οινικού τουρισμού στην Κρήτη.
Η Στέλλα Αστυρακάκη μίλησε στο ένθετο «Secret» της εφημερίδας «Παραπολιτικά» για τη συνεργασία του Wine Walkers Crete με την Μαργαρίτα Παπανδρέου και την φιλοσοφία της εταιρείας:
«Εδώ και έναν χρόνο δίνουμε ισχυρό πλεονέκτημα στον αγροτουρισμό της Κρήτης, στοχεύοντας στην προώθηση του οινοτουρισμού και των 11 γηγενών ποικιλιών που οι Κρήτες οινοπαραγωγοί προσφέρουν. (...) Η αγάπη μας για τον τόπο γέννησής μας και το πάθος μας για τα κρητικά προϊόντα και την κρητική κουζίνα ήταν το κίνητρό μας για τη δημιουργία ενός οργανισμού οινοτουρισμού με κοινωνικό χαρακτήρα. Το ενδιαφέρον της Μαργαρίτας για τα οινοποιεία, αλλά μέσα από τη γευσιγνωσία και την αγάπη για το εκλεκτό κρασί, επισφράγισε τη συνεργασία μας. Η Μαργαρίτα ζει τα τελευταία χρόνια στο νησί μας και αγαπάει αυτό τον τόπο με μοναδικό τρόπο. Αυτή η αγάπη της την έφερε και πιο κοντά στη Wine Walkers Crete. Είναι άλλωστε ένα πρόσωπο που γράφει μοναδικά στον φακό».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Μαργαρίτα Παπανδρέου έχει σπουδάσει Μοριακή Βιολογία στο Imperial College και έχει κάνει το διδακτορικό της στο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Η μεγάλη αδυναμία της Μαργαρίτας Παπανδρέου για την Κρήτη (σσ. τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται εκεί)- και η στενή της σχέση με ανθρώπους του νησιού, την οδήγησαν, χωρίς δεύτερη σκέψη, στην απόφαση να γίνει μέρος της καμπάνιας.