Γυναικείες τσάντες

Ημερολόγιο καλοκαιρινών αποδράσεων: Πώς δεν θα σε νοιάξει καθόλου αν ξεχάσεις να βάλεις και κάτι στη βαλίτσα

Η πολυπόθητη Παρασκευούλα επιτέλους είχε φτάσει κι εγώ μπορούσα - πια έστω και νοερά - να απλώσω το χέρι και να αγγίξω με ξεγνοιασιά το δροσερό κύμα της Μήλου. Έτσι το είχα στο μυαλό μου σχεδιάσει από την αρχή της εβδομάδας, όταν αποφασίσαμε στο σπίτι μία mini οικογενειακή απόδραση για το weekend!

Σχεδόν μέσα Iουλίου, με τις κανονικές μας διακοπές να προιωνίζονται, είπαμε να κάνουμε μια σύντομη βόλτα στο αγαπημένο μας νησί! Η Μήλος, αυτό το συναρπαστικό αιγαιοπελαγίτικο στολίδι με την ηφαιστειακή, μυστηριώδη ομορφιά αποδεικνύεται διαχρονικά πόλος έλξης για Έλληνες και ξένους ταξιδιώτες. Και βέβαια, ακόμη μία φορά θα εμπιστευόμασταν το αγαπημένο μας Festos Palace από τη MINOAN LINES. Είναι, άλλωστε, το πλοίο που κάθε καλοκαίρι μας πάει στην ιδιαίτερη πατρίδα μας την Κρήτη... Κλείνουμε, λοιπόν, τα εισιτήρια - μαμά, μπαμπάς, παιδί. Check. Κανονίζουμε τα πάντα για την αναχώρηση και συντονίζουμε τα προγράμματά μας. Check. Φτιάχνουμε βαλίτσες. Not check! Πάντα εκεί κάτι θα μας ξεφύγει και αυτή τη φορά είχαμε γερές απώλειες. Ξέχασα το νεσεσέρ με τα καλλυντικά μου και την τσάντα με τα είδη για την παραλία... Ξέρετε, είναι αυτή η μικρή - μεγάλη λεπτομέρεια, που πάντα αφήνεις τελευταία και λες: «να τι δεν πρέπει να ξεχάσω»! Και όπως πάντα, ο νόμος του Μέρφυ κάνει καταπληκτικά τη δουλίτσα του. Εμείς το συνειδητοποιήσαμε με μία σχετική χρονοκαθυστέρηση γύρω στις 7 το απόγευμα, σχεδόν ταυτόχρονα με την επιβίβασή μας στο πλοίο.

Το πολύτιμο hack του Festos Palace

Όπως λέει και ο σοφός λαός μας: «Μαθημένα τα βουνά στα χιόνια»! Γιατί το Festos Palace και το έμπειρο προσωπικό του ξέρουν να κάνουν κάθε ταξίδι πραγματικά μοναδικό και ξέγνοιαστο. Και κάπου εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε το πολύτιμο hack του Festos Palace, για να μην σου λείψει ποτέ τίποτα εν πλω. Και δεν είναι άλλο από το Εμπορικό Κέντρο του. Στα καταστήματα του πλοίου υπάρχει μία απίστευτη γκάμα προϊόντων κορυφαίας ποιότητας, για κάθε γούστο και budget. Ουσιαστικά πρόκειται για το απόλυτο one-stop-shop με όσα μπορεί να χρειαστεί κανείς. Τα καταστήματα λειτουργούν από τις 19:00 έως τη 01:00 και το έμπειρο προσωπικό εξασφαλίζει πάντα μοναδική εξυπηρέτηση. Όλα αυτά, βέβαια, ισχύουν και για το  Knossos Palace από MINOAN LINES.

Οπότε, έρχεται η στιγμή να ολοκληρώσουμε το check in και μετά το πρώτο πράγμα που έχει σειρά είναι η βόλτα στα μαγαζιά για... ανεφοδιασμό. Φύγαμε! Οι βιτρίνες είναι αρκετά κατατοπιστικές για το τι θα βρεις στο εσωτερικό της boutique. Οι διασημότεροι οίκοι, κομμάτια μόδας και αξεσουάρ από γνωστούς σχεδιαστές, αρώματα, ρολόγια, bizoux και τόσα άλλα. Εστιάζω σε όσα με ενδιαφέρουν.

Τα ρούχα και τα αξεσουάρ  φαίνονται πραγματικά ξεχωριστά. Ξεκινάμε με μία oversized τσάντα παραλίας Kbas, Συνεχίζουμε με παρεό, καφτάνια και συγκλονιστικά μαγιό. Επέλεξα ένα combo για εμένα από  το label Molly Bracken, που ήταν άκρως δελεαστικό. Πρόσθεσα ένα σετ από τις λατρεμένες Havaianas, ένα signature χειροποίητο καπέλo από φυσικό άχυρο και γυαλιά ηλίου (ναι, και αυτα τα ξέχασα!) από Gianni Venturi.

Ως εδώ άψογα! Σειρά έχει ο μικρός... Υπέροχα παιδικά σετάκια για την παραλία και μαγιό... Ξεχώρισα τα Zippy και οπωσδήποτε τα πάντα άνετα Meduse jelly shoes. Ιδανική επιλογή, βέβαια, αποδεικνύονται και τα Freedom Moses, τα ανακυκκλώσιμα, αδιάβροχα παπούτσια, που μυρίζουν... γάλα και μέλι. Και τώρα σειρά έχει το «μεγάλο παιδί» της παρέας. Ξεκινάμε, λύνοντας το θέμα του μαγιό. Έχουμε τη Nautica. Και προχωράμε σε ένα υπέροχο σετ βερμούδα - μπλούζα από Navy & Green για τις βόλτες μας ακριβώς μετά τις βουτιές. Και τα συνδυάζουμε με ένα trendy καπέλο.

Θυμήθηκα, όμως, πως έπρεπε να κάνω και κάτι με το νεσερέρ των καλλυντικών μο,υ που άφησα στο σπίτι. Ωραία, μια γρήγορη ματιά με έβγαλε από τη δύσκολη θέση. Εδώ υπήρχαν όλα για περιποίηση προσώπου και σώματος. Καλλυντικά, αφρόλουτρα και κρέμες από Primo Bagno, Olive και Mastic Spa, ειδικά για τους λάτρεις των προΪόντων φυσικής προέλευσης. Αλλά και τα αρώματα ήταν συναρπαστικά. Να θυμμηθώ στον γυρισμό να πάρω δωράκι για την αδελφή μου. Tom Ford, Chanel, Versace, Jean Paul Gaultier… Απλώς ακαταμάχητα!

Ακριβώς στο διπλανό stand, το ενδιαφέρον μου κέντρισε η μοναδική συλλογή με πορτοφόλια της Kem, αλλά και τα χειροποίητα μπιζού Suenia Zurich με κρυσταλλικές χάντρες.

Τώρα είχαμε όσα χρειαζόμασταν, αλλά κάτι έπρεπε να γίνει και με τη δημιουργική απασχόληση μικρών και μεγάλων στον ελεύθερο μας χρόνο τόσο εν πλω όσο και στη στεριά. Σειρά, λοιπόν, είχε το «δωράδικο» με επιλογές σε βιβλία παιδικά και ενηλίκων, εκπαιδευτικά, μαγειρικής, ιστορικά, μυθολογικά, χρηστικά, χιουμοριστικά, κόμικς και εκπαιδευτικά από μεγάλους οίκους.

Εκεί βρήκα ακόμη χαρτικά, δώρα, gadgets και ηλεκτρονικά, παιχνίδια, gifts,  λούτρινα, επιτραπέζια.. Μέχρι και πολύ ιδιαίτερα κομπολόγια ή χρηστικά πολυεργαλεία τσέπης/μπρελόκ. Και σίγουρα τα all-time-classic αναμνηστικά και σουβενίρ.

Οι εκπτώσεις πάνε θάλασσα!

Ποιος είπε ότι εκπτωτικά προνόμια υπάρχουν μόνο στη στεριά; Οι εκπτώσεις στο εμπορικό κέντρο της MINOAN LINES είναι ακριβώς όπως και στα φυσικά καταστήματα. Έτσι, στα καλοκαιρινά είδη αγγίζουν το 20 έως 50%, ενώ στα είδη ρουχισμού το 30%. Παράλληλα, ισχύουν και χειμερινές εκπτώσεις σε επιλεγμένους κωδικούς.

Και μην ξεχνάτε πως  με τη MINOAN LINES ταξιδεύετε πάντα σε έναν κόσμο ασύγκριτων προνομίων. Πιο συγκεκριμένα, με την Κάρτα MINOAN BONUS παίρνετε έκπτωση 10% έως και 15% στα μη εκπτωτικά προϊόντα! Πραγματοποιώντας τις αγορές σας με την κάρτα, συγκεντρώνετε πόντους και τους εξαργυρώνετε στην έκδοση εισιτηρίων και στα καφέ ή και τα μπαρ του πλοίου.

Η MINOAN LINES ξέρει από καλά ταξίδια και το αποδεικνύει κάθε στιγμή, φροντίζοντας τους επιβάτες και τις ανάγκες τους! Εμείς πάντα προτιμούμε το Festos Palace, και όπως φαίνεται είναι μία επιλογή που πάντα μας δικαιώνει. Για τη Μήλο, λοιπόν, είμαστε πανέτοιμοι για αποβίβαση. Επόμενος σταθμός το Ηράκλειο σε λίγες μέρες και ως τότε να μην ξεχάσω να σημειώσω για shopping και τα pieces που μου φάνηκαν δελεαστικά από την boutique.

Καλές βουτιές! Εις το επινειδείν.