Coffee Island

3 βραβεία της Coffee Island στα φετινά Ermis Awards

H κορυφαία αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και στη Νότια Ευρώπη, τη χρονιά που μας πέρασε, έκλεισε 20 επιτυχημένα χρόνια πορείας και μας επανασυστήθηκε με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα.

Για τη νέα της εικόνα, η καινοτόμα αλυσίδα καφέ με έδρα την Πάτρα συνεργάστηκε με το πρωτοποριακό boutique design studio -με έδρα τη Θεσσαλονίκη- Beetroot, που εδώ και, επίσης, 20 χρόνια στοχεύει στο ασυνήθιστο, στο ξεχωριστό αλλά πάντα στο αυθεντικό αποτέλεσμα.

Η άρτια και αρμονική συνεργασία των δυο ομάδων με κοινό στόχο τη δημιουργία μιας νέας ταυτότητας που θα σηματοδοτήσει τη νέα εποχή ενός love brand, διατηρώντας τις αξίες και τις σταθερές του, γέννησε ένα μοναδικής αισθητικής αποτέλεσμα που ξεχώρισε στα φετινά Ermis Awards με συνολικά 3 βραβεία. Την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του Design, το Grand Ermis, καθώς και 2 ακόμα βραβεία Gold Εrmis στην κατηγορία λογότυπο & εφαρμογές / rebranding, και Silver Ermis για το νέο packaging των προϊόντων της Coffee Island ενώ η Beetroot αναδείχθηκε και Design Agency of the Year.

Με δημιουργική αφετηρία και έμπνευση το ταξίδι του καφέ και τη σημαντική συμβολή του ανθρώπου σε όλη τη διαδικασία παραγωγής του, η ομάδα της Beetroot δημιούργησε για την Coffee Island οργανικές φόρμες, με αίσθηση και υφή χειροποίητου, που θυμίζουν τη μορφολογία του εδάφους και τα φυσικά τοπία της προέλευσης του καφέ. Στη νέα εικόνα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η ειδικά επιλεγμένη χρωματική παλέτα που αποδίδει την πραγματική ουσία του καφέ.

Με αυτή την δυναμική αλλαγή η Coffee Island επαναπροσδιορίζει την εικόνα της με ένα νέο, σύγχρονο, απλό αλλά και απρόσμενο λογότυπο που παρουσιάζει τη νέα εποχή του brand, διατηρώντας αναλλοίωτο τον sophisticated-coffee lover χαρακτήρα του.

Το νέο branding ολοκληρώθηκε από την custom γραμματοσειρά, η οποία γεμάτη αίσθηση φρεσκοκομμένου καφέ έρχεται να κυκλώσει το λουλούδι που στα φύλλα του παρουσιάζει τον κύκλο ζωής ενός κόκκου και αποτελεί τη γέφυρα που ενώνει την παλιά με τη νέα εποχή του Brand. Το λογότυπο είναι και το κύριο γραφιστικό εύρημα της νέας ταυτότητας καθώς μέσα του περικλείεται η ιστορία της εταιρείας, μεταξύ των λέξεων ”Coffee” και “Island”.

«Το rebranding είναι ενδεχομένως η πιο δύσκολη μορφή σχεδιασμού, καθώς σε όλες τις περιπτώσεις σηματοδοτεί τη μετάβαση ενός brand σε μια νέα εποχή, πρέπει να ξεπεραστούν παλιές συνήθειες ριζομένες πολύ βαθιά στη δομή των εταιρειών αλλά και στο μυαλό των καταναλωτών, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να εφαρμοστεί στην επιχειρηματική πραγματικότητα. Το επιτυχημένο rebranding απαιτεί σύμπνοια στόχων, αρμονική συνεργασία και σχέση απόλυτης εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και δημιουργού.» δήλωσε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος Co-founder & designer.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος δήλωσε σχετικά:

«Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της Coffee Island συνιστά ορόσημο για εμάς. Ήρθε να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον. Την ανάγκη για ανανέωση, εμπιστευτήκαμε στην έμπειρη δημιουργική ομάδα της Beetroot η οποία δημιούργησε ένα υπέροχο αποτέλεσμα, αποδίδοντας στη νέα εποχή της αλυσίδας μια ξεχωριστή ταυτότητα και εικαστική γραμμή. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα που το επιμελήθηκε με αγάπη. Είμαστε περήφανοι για τους συνεργάτες μας και για την υψηλή ποιότητα της δουλειάς τους.».