Τι είναι το «click & collect» που έρχεται στη χώρα μας και πώς θα βοηθήσει στην άμεση παραλαβή παραγγελιών
Μετά το click away, έρχεται το click & collect. Μια νέα μέθοδος με την οποία θα δοθεί λύση στο πρόβλημα της εγγύτητας και του συνωστισμού.
Πιο συγκεκριμένα οι αγοραστές θα κάνουν ηλεκτρονικά τις παραγγελίες τους και θα παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από διαμορφωμένες θυρίδες εντός ή εκτός των καταστημάτων, χωρίς χρονικούς περιορισμούς.
Το click & collect αναμένεται να γίνει πράξη με την συνεργασίας της ελληνικής εταιρείας Mobile Technology με την αυστριακή KEBA AG.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση σχετικά με αυτήν την στρατηγική συνεργασία, η λύση Click & Collect περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες δεμάτων (KePol lockers), οι οποίες είναι εξαιρετικά ανθεκτικές (π.χ. σε ακραίες καιρικές συνθήκες, βανδαλισμούς κτλ.), ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε εσωτερικούς, είτε σε εξωτερικούς χώρους. Διατίθενται σε ποικιλία συνθέσεων και διατάξεων, ενώ είναι ευέλικτες για περαιτέρω διαμόρφωση, ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες κάθε επιχείρησης.
Αυτές οι ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες συνοδεύονται από ένα λογισμικό το οποίο παρέχει μια πλατφόρμα που ενσωματώνεται στο εκάστοτε κεντρικό σύστημα και επιτρέπει τον συνεχή έλεγχο των θυρίδων σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση της χωρητικότητάς τους, παράλληλα με την προστασία του περιεχομένου τους.
Επίσης δίνει τη δυνατότητα για πληρωμές μέσω POS κατά την παραλαβή δεμάτων, καθώς και για την έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης. Η λύση απευθύνεται τόσο σε εταιρείες ταχυμεταφορών, όσο και σε επιχειρήσεις λιανικής που επιθυμούν να διαχειριστούν αυτόνομα τις παραδόσεις τους, αλλά μπορεί εξίσου εύκολα να αξιοποιηθεί π.χ. από εταιρείες που παραδίδουν έτοιμα γεύματα.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με την αυτοματοποιημένη λύση «Click & Collect» οι παραλαβές - παραδόσεις γίνονται ανέπαφα χωρίς χρονικούς περιορισμούς (24/7), δίνοντας λύση τόσο στο επίκαιρο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά λόγω της πανδημίας, όσο και στην προϋπάρχουσα ανάγκη των επιχειρήσεων να επιταχύνουν και να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές.