Γυναίκα στην τουαλέτα διαφήμιση για πρϊόντα

Αυτή η διαφήμιση με προϊόντα για τις γυναίκες που μόλις γέννησαν κόπηκε από τα Όσκαρ γιατί θεωρήθηκε «πολύ ωμή»

Πολλές διαφημίσεις προβάλλονται κατά την διάρκεια των Όσκαρ στις ΗΠΑ καθώς υπάρχει μεγάλη τηλεθέαση.

Ωστόσο, φαίνεται πώς το ABC και η Ακαδημία απέρριψαν μια διαφήμιση με προϊόντα για γυναίκες που μόλις έχουν γεννήσει, καθώς την θεώρησαν «πολύ γλαφυρή».

Το Frida Mom είναι μια εταιρία με προϊόντα προσωπικής υγιεινής και περιποίησης για γυναίκες μετά τον τοκετό.

Η CEO της εταιρίας Chelsea Hirschhorn δήλωσε ότι η διαφήμιση ήταν να βγει στον αέρα κατά τη διάρκεια των Όσκαρ, ωστόσο, απερρίφθη καθώς θεωρήθηκε «παρασταστική με σκληρές εικόνες».

Οι μητέρες όμως φαίνεται πώς διαφωνούν, καθώς η «σκληρή» διαφήμιση είναι αληθοφανής.

Συγκεκριμένα, στο βίντεο ενός λεπτού, βλέπουμε μια μητέρα να ξυπνά μέσα στη νύχτα, όπου και ακούγεται το κλάμα του μωρού.

Η ίδια φορά το ειδικό εσώρουχο για μετά τη γέννα και έχει ακόμη φουσκωμένη κοιλιά. Πηγαίνει στο μπάνιο με δυσκολία και αλλάζει τα προϊόντα προσωπικής της υγιεινής. Η διαφήμιση καταλήγει με το ότι δεν χρειάζεται να είναι όλα τόσο δύσκολα, καθώς υπάρχουν ειδικά προϊόντα για μετά τη γέννα.

Η Frida Mom μοιράστηκε στο Instagram την απογοήτευσή της για την απαγόρευση, καθώς η διαφήμιση δεν είναι ούτε πολιτική, ούτε θρησκευτική, ούτε με όπλα. Αντίθετα είναι χρήσιμη για κάτι πολύ σημαντικό και πραγματικό.

«Το να γεννήσεις μπορεί να είναι πραγματικός πόνος στον κόλπο», είναι το moto τους άλλωστε.