Κατάστημα στην Ιαπωνία υποχρεώνει τους εργαζόμενους να φορούν μάσκες με χαμόγελο -Για να είναι πιο φιλικοί στους πελάτες
Η χειρουργική μάσκα είναι το σύμβολο του 2020. Η χρήση της είναι απολύτως απαραίτητη και αναγκαία για όλους μας και σίγουρα η σωστή εφαρμογή της λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
H αύξηση των κρουσμάτων στη χώρα μας οδήγησε την χρήση της προστατευτικής μάσκας υποχρεωτική σε όλους τους κλειστούς χώρους.
Η μάσκα ωστόσο κρύβει ένα μεγάλο μέρος του προσώπου μας και προκαλεί ένα αίσθημα κοινωνικής απόστασης. Στην Ιαπωνία ένας ιδιοκτήτης καταστήματος βρήκε έναν αμφιλεγόμενο τρόπο οι υπάλληλοί του να φαίνονται πιο φιλικοί προς τους πελάτες του. Εφτιαξε προστατευτικές μάσκες που έχουν χαμόγελα στο μπροστινό μέρος και τους υποχρέωσε να τις φορούν στη δουλειά. Για ευνόητους λόγους οι φωτογραφίες στο twitter έγιναν αμέσως viral.
Με την κλασική χειρουργική μάσκα το στόμα δεν φαίνεται και το πρόσωπο δύσκολα αναγνωρίζεται. To χαμόγελο ακόμα κι αν υπάρχει κρύβεται και έτσι ο ιδιοκτήτης του πολυκαταστήματος Takeya βρήκε έναν τρόπο η μάσκα να γίνει πιο φιλική (;) προς τους πελάτες του χωρίς πιθανότατα να ρωτήσει τους ίδιους αν επιθυμούν να έχουν το χαμόγελο κολλημένο στα χείλη τους.
Ξεκίνησε λοιπόν την καμπάνια του χαμόγελου με σκοπό να δημιουργηθεί ένα περισσότερο φιλικό περιβάλλον στον εργασιακό χώρο. Κάθε υπάλληλος του καταστήματος φοράει την χαμογελαστή μάσκα, ώστε να υπάρχει ένα πιο θετικό κλίμα και έτσι οι πελάτες να νιώθουν πιο ευχάριστα όταν μπαίνουν σε αυτό για να ψωνίσουν, όπως θεωρεί ο ίδιος.
Τα αποτελέσματα αυτού του περίεργου πειράματος με τη χαμογελαστή μάσκα έδειξαν ότι ο κόσμος ανταποκρίνεται θετικά. Οι πωλήσεις του καταστήματος έχουν σημειώσει άνοδο και όλα δείχνουν πως ένα χαμόγελο (ακόμη κι αν είναι ψεύτικο) μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στην καθημερινότητα.
Δείτε τις φωτογραφίες: