Ένα τρίλεπτο φιλμ καταρρίπτει κάθε ταμπού γύρω από την περίοδο και όσα περνά το σώμα μιας γυναίκας στη διάρκεια της ζωής της

Θέλοντας να δώσει ένα τέλος στις κλασικές διαφημίσεις που αφορούν προϊόντα για την περίοδο και δείχνουν μόνο γυναίκες με λευκά παντελόνια και μπλε (όχι κόκκινα) υγρά πάνω σε σερβιέτες, που αποδεικνύουν την απορροφητικότητά τους, η εταιρία Bodyform λάνσαρε μια νέα καμπάνια, η οποία έχει στόχο να καταρρίψει κάθε ταμπού γύρω από το γυναικείο σώμα και όλα όσα αυτό μπορεί να βιώνει στη ζωή του -όπως την περίοδο, το σεξ, την εγκυμοσύνη, την αποβολή, την κλιμακτήριο.

Η καμπάνια με τίτλο «WombStories» αφηγείται ακριβώς τις «περιπέτειες» της μήτρας σε όλη τη διάρκεια της ζωής μιας γυναίκας, υμνώντας το γυναικείο σώμα και την ατσάλινη δύναμη κάθε γυναίκας. Αποφεύγοντας τις «πεντακάθαρες» και λαμπερές διαφημίσεις που δείχνουν τις πρωταγωνίστριες των διαφημιστικών σποτ αποφασισμένες να πείσουν τις τηλεθεάτριες ότι «μπορείς να τα κάνεις όλα ακόμα και αν έχεις περίοδο», αρκεί βέβαια να φοράς τη σερβιέτα της τάδες εταιρίας, η Bodyform παρουσιάζει την περίοδο, αλλά και τα υπόλοιπα που περνά το σώμα μιας γυναίκας, ως αυτό που πραγματικά είναι.

Αγγίζοντας ζητήματα τα οποία για κάποιο λόγο ακόμα «καμουφλάρονται» από ανάλογες διαφημίσεις, όπως η στειρότητα, η ενδομητρίωση, η εξωσωματική γονιμοποίηση, η προσπάθεια ομόφυλου ζευγαριού γυναικών να κάνει παιδί ή το γεγονός ότι μια γυναίκα δε θέλει να γίνει μητέρα, παρουσιάζονται με έναν κινηματογραφικό αλλά ξεκάθαρο τρόπο σε αυτό το τρίλεπτο, καθηλωτικό φιλμ που αξίζει να δει κανείς.

Σύμφωνα με έρευνα του Bodyform, 2/3 γυναικών που βίωσαν κάτι από όλα τα παραπάνω τόνισαν ότι, μιλώντας για αυτά σε συγγενείς και φίλους τους βοήθησε ψυχολογικά. Το 44% είπε πως ένιωσε να επηρεάζεται η ψυχική τους υγεία επειδή θεώρησαν ότι δεν έπρεπε να μιλήσουν για αυτά τα θέματα και να τα κρατήσουν για τον εαυτό τους, ενώ το 21% δήλωσε ότι, νιώθει πώς η κοινωνία περιμένει από τις γυναίκες να μη μιλούν ανοιχτά για θέματα που αφορούν το σώμα τους.