Το Instagram του οίκου Louis Vuitton γέμισε Ελλάδα -Η καμπάνια με φόντο τις ομορφιές της Μήλου
Με κινητήρια δύναμη την περιέργεια και την ανάγκη ανακάλυψης, παιδιά γεμάτα αθωότητα τριγυρνούν στην Μήλο για την καμπάνια του Louis Vuitton για τα πολυτελή είδη ταξιδιού.
Τις τελευταίες ημέρες, το Instagram του κορυφαίου γαλλικού οίκου έχει γεμίσει Ελλάδα. Φωτογραφίες από το σεληνιακό τοπίο της Μήλου κατακλύζουν τον λογαριασμό του Louis Vuitton, ταξιδεύοντας τους 45,6 εκατ. followers τους σε γωνιές του κυκλαδίτικου νησιού.
Παιδιά τριγυρνούν στους απόκοσμους βραχώδεις σχηματισμούς της Μήλου, βουτούν στα γαλάζια νερά του Αιγαίου και παίζουν στις χρυσαφένιες παραλίες. Όλα αυτά για να αναδειχθεί η πραγματική «ψυχή του ταξιδιού».
Η καμπάνια δεν εξερευνά απλά έναν τόπο, αλλά προκαλεί μια εμπειρία ανακάλυψης, μια διαδρομή, που ωθείται από την περιέργεια, και οδηγεί σε μονοπάτια αυτο-ανακάλυψης. Αυτό αποτυπώνεται και από τον τρόπο όπου η φωτογράφος Viviane Sassen ξεδιπλώνει την ιστορία μέσα από τις εικόνες της, όπου η Μήλος μετατρέπεται σε παιδική χαρά για τα μικρά παιδιά που μεταφέρουν μια αίσθηση αισιοδοξίας και ελευθερίας.
Δείτε τις φωτογραφίες της καμπάνιας του οίκου Louis Vuitton στο iefimerida.gr