Άνοιξαν τα καταστήματα με click away και click inside -Οι πρώτες φωτογραφίες
Ρολά ανέβασαν σήμερα τα εμπορικά καταστήματα για να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές με τη διαδικασία του click away και click inside.
Οι καταστηματάρχες ελπίζουν το καταναλωτικό κοινό να ανταποκριθεί ώστε να μπορέσουν να πάρουν μια σημαντική οικονομική ανάσα και να επανέλθουν σταδιακά στην προ κορωνοϊού εποχή.
Όπως φαίνεται, πολλοί ήταν εκείνοι που σήμερα το πρωί, Δευτέρα, βρέθηκαν σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους της Αθήνας και κυρίως στην Ερμού και συνδύασαν την βόλτα τους με ψώνια δια ζώσης, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό.
Υποχρεωτικές είναι πάντα οι αποστάσεις και οι μάσκες προστασίας αλλά και τα ραντεβού. Μάλιστα, σε πολλά καταστήματα του λιανεμπορίου σχηματίστηκαν ουρές.
Πώς ψωνίζουμε από σήμερα
Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση, οι επισκέψεις των καταναλωτών στα εμπορικά καταστήματα θα γίνονται μόνο με ραντεβού και με τη χρήση sms στον αριθμό 13032 για διάστημα τριών ωρών και μία φορά την ημέρα.
Δηλαδή, κάθε άτομο αποστέλλει κενό μήνυμα (SMS) μέσω του κινητού του τηλεφώνου με αποδέκτη τον πενταψήφιο κωδικό αριθμό 13032. Στη συνέχεια θα λαμβάνει γραπτό απαντητικό μήνυμα που επιβεβαιώνει τη δυνατότητα μετακίνησης για διάστημα τριών ωρών από τη λήψη του απαντητικού μηνύματος, εφόσον το άτομο που αποστέλλει το μήνυμα δεν έχει ήδη μετακινηθεί για τον ίδιο λόγο εντός του ίδιου 24ωρου.
Κατά τη μετακίνησή του, κάθε άτομο οφείλει να φέρει μαζί του υποχρεωτικά την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο και να είναι σε θέση να επιδεικνύει το απαντητικό μήνυμα, με το οποίο επιβεβαιώνεται η δυνατότητα μετακίνησης, στο κινητό τηλέφωνό του. Για τον σκοπό της τήρησης της δυνατότητας μετακίνησης μόνο μία φορά την ημέρα και προς διασφάλιση της προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα στοιχεία του μηνύματος τηρούνται μόνο μέχρι τη λήξη του εικοσιτετραώρου στο οποίο αφορά το μήνυμα.
Για την προμήθεια αγαθών μέσω της διαδικασίας προαγοράς/προεπιλογής με ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό μέσο για παραλαβή/αγορά εκτός καταστήματος (click away) ή μέσω καθορισμού ραντεβού με ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό μέσο για παραλαβή/αγορά εντός καταστήματος (click inside), ο πολίτης υποχρεούται να φέρει επιπρόσθετα ηλεκτρονικό αποδεικτικό έγγραφο ή σχετικό τηλεπικοινωνιακό μήνυμα ή το αποδεικτικό της ψηφιακής πλατφόρμας e-Καταναλωτής της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.