ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποιο πρόγραμμα της στηρίζει έμπρακτα περισσότερους από 120.000 συνανθρώπους μας;
Πάνω από 8 εκατομμύρια γεύματα το 2021, σε περισσότερους από 250 κοινωφελείς φορείς σε όλη την Ελλάδα
Αυτοί είναι οι εντυπωσιακοί αριθμοί πίσω από το ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Τα «Τρόφιμα Αγάπης» αποτελούν μια ακόμα πρωτοβουλία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, με άξονα την καινοτομία και στόχο την ουσιαστική φροντίδα όσων έχουν ανάγκη.
«Κανένα τραπέζι να μην μείνει άδειο και καμία μερίδα φαγητού να μην πηγαίνει χαμένη!» Αυτό ήταν και συνεχίζει να είναι ένα όραμα της ΑΒ Βασιλόπουλος, από την αρχή της ίδρυσής της μέχρι και σήμερα. Για τους χιλιάδες εκείνους συμπολίτες μας, η εταιρεία ανοίγει μια μεγάλη αγκαλιά και προσφέρει με την πολύτιμη βοήθεια της «Τράπεζας Τροφίμων» και της oργάνωσης «Μπορούμε» κοντόληκτα τρόφιμα ή τρόφιμα με φθαρμένη συσκευασία σε χιλιάδες συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.
8.000.000 «Τρόφιμα Αγάπης» για 123.000 συνανθρώπους μας το 2021
Όλα ξεκίνησαν το 1995, με το όραμα προσφοράς του Γεράσιμου Βασιλόπουλου που οδήγησε στην ίδρυση της Τράπεζας Τροφίμων. Εκεί, κατέληγαν καθημερινά προϊόντα που βρίσκονταν κοντά στην ημερομηνία λήξης τους, αλλά ήταν απόλυτα ασφαλή για κατανάλωση και δίνονταν σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Με την πολύτιμη συμβολή των εργαζομένων της ΑΒ Βασιλόπουλος, το πρόγραμμα συνεχίστηκε, και έτσι το 2013, κατάφερε να επεκταθεί και στα καταστήματα. Από εκεί, πλέον, και με στρατηγικό συνεργάτη της εταιρείας, την οργάνωση «Μπορούμε», προσφέρονται βασικά ειδή διατροφής σε περισσότερους από 250 τοπικούς φορείς, καλύπτοντας έως και το 90% των αναγκών τους σε διατροφή. Ορισμένα από τα προϊόντα που προσφέρονται είναι το ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, δημητριακά, συσκευασμένα αυγά κ.α., καθώς και προϊόντα συντήρησης και κατάψυξης, όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά, συσκευασμένο κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα, χυμοί αλλά και έτοιμα γεύματα. Αξίζει να σημειωθεί, πως τα Τρόφιμα Αγάπης αποτελούν πανελλήνια καινοτομία, αφού είναι το πρώτο οργανωμένο πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων, όπου δίνονται και φρέσκα είδη.
Ο κοινωνικός αντίκτυπος του προγράμματος μέσα στα 9 χρόνια που υλοποιείται είναι συγκινητικός. Αρκεί να αναφέρουμε, πως σε αυτό το διάστημα έχουν δωριστεί τρόφιμα αξίας πάνω από 16.000.000 ευρώ, ενώ το 2021 προσφέρθηκαν περισσότερα από 8.000.000 γεύματα σε περισσότερους από 123.000 συνανθρώπους μας. Για το 2022, έχουν ήδη προσφερθεί πάνω από 7.900.000 γεύματα στους συνεργαζόμενους φορείς.
Η Εταιρική Υπευθυνότητα υπέρτατη αξία της ΑΒ Βασιλόπουλος
Μέσα στα 82 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά τροφίμων, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει αποδείξει πολλές φορές πως για εκείνη η βιωσιμότητα και η εταιρική υπευθυνότητα αποτελούν πολύτιμες αξίες στις οποίες επιστρέφει ξανά και ξανά, μέσα από κάθε της δράση. Έτσι και τα «Τρόφιμα Αγάπης», δεν είναι παρά ένας ακόμα τρόπος να επιστρέψει η εταιρεία στην τοπική κοινωνία, αλλά και το περιβάλλον, την εμπιστοσύνη που λαμβάνει από τους πελάτες της. Διότι πέρα από τα προφανή κοινωνικά οφέλη, το πρόγραμμα συμβάλει και στην προστασία του περιβάλλοντος αφού τα τρόφιμα που προσφέρονται θα κατέληγαν στα σκουπίδια, δημιουργώντας επιβλαβείς ουσίες και συμβάλλοντας στη σπατάλη τροφίμων. Και είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος ηγείται μίας σημαντικής προσπάθειας για μείωση της σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική της αλυσίδα, αλλά και τη διαρκή εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση όλων των κρίκων της αλυσίδας αυτής.
Μέσα από ενέργειες σαν αυτή, η ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει πραγματική διαφορά στις ζωές των ανθρώπων και αναλαμβάνει την ευθύνη που της αναλογεί, υπέρ του δέοντος, ως ένας επιτυχημένος αλλά και γενναιόδωρος εταιρικός πολίτης της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.