8 λόγοι που μειώνουν κατακόρυφα την παραγωγικότητά σου στη δουλειά
Τι κι αν δουλεύεις πολλές ώρες, αυτό τελικά δεν φτάνει από μόνο του για να είσαι παραγωγικός και να έχεις υψηλή απόδοση.
Η αυτοσυγκέντρωση, η πειθαρχία, η μέθοδος μπορούν να φανούν πολύτιμες σε μεγαλύτερο βαθμό, από τις πολλές ώρες δουλειάς που δεν έχουν όλα τα παραπάνω. Οκτώ παράγοντες, είναι αποδεδειγμένο, σύμφωνα με μελέτες ότι μπορούν να επιδράσουν αρνητικά στο εργασιακό περιβάλλον.
1) Μηνύματα στο κινητό: Το ένα μήνυμα φέρνει το άλλο, χρυσός κανόνας. Οπότε καλό θα ήταν να μην ανοίγεις συζητήσεις που ξέρεις ότι θα συνεχιστούν και θα σε αποσπάσουν από την δουλειά σου.
2) Η πόρτα του γραφείου σου είναι ανοιχτή: Δεν θα αποφύγεις εύκολα ομιλίες, φωνές, φασαρία. Γι’αυτό καλύτερα να παραμένει κλειστή για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο σε κάθε περίπτωση.
3) Φλύαροι συνεργάτες: Κακά τα ψέματα. Σε ένα εργασιακό περιβάλλον θα συναντήσεις αναπόφευκτα και αυτή την κατηγορία. Είναι όμορφο και επιδρά θετικά στην ψυχολογία σου το να κάνεις φίλους στη δουλειά, αλλά όχι σε σημείο να κινδυνεύεις να την χάσεις επειδή σε αποσπούν συνέχεια με τις συζητήσεις τους.
4) Τσεκάρεις συνεχώς το email σου: Είναι μέσα στο κομμάτι των καθημερινών υποχρεώσεών σου, αλλά το να μπαίνεις σε διαδικασία να απαντάς σε κάθε μήνυμα, σου στερεί πολύτιμο χρόνο.
5) Κάνεις διάλειμμα για φαγητό... εκτός γραφείου: Μπορεί να είναι ευχάριστο αυτό αλλά ίσως είναι κάτι που θα σε αποσυντονίσει ιδίως αν λείψεις από το πόστο σου για αρκετή ώρα.
6) Τα πολύωρα, άσκοπα meetings: Να είσαι ακριβής. Έτσι θα κερδίσεις περισσότερο χρόνο. Χρονοβόρες συζητήσεις που δεν οδηγούν σε συμπεράσματα, καλό θα ήταν να ανακόπτονται.
7) Οnline chats: Oι συζητήσεις στα chats δεν έχουν εύκολα... τέλος. Φρόντισε να τις ανοίξεις λίγο πριν σχολάσεις γιατί αλλιώς θα έχεις σημαντικές καθυστερήσεις εντός της ημέρας.
8) Έλλειψη προτεραιοτήτων: Σαφώς επηρεάζει την παραγωγικότητά σου. Έχε πρόγραμμα, κράτα σημειώσεις και ατζέντα. Αλλιώς θα «πελαγώσεις» και δεν θα είσαι αποδοτική.