Η Gucci αποσύρει το μαύρο πουλόβερ με τα κόκκινα χείλη

Η Gucci αποσύρει το μαύρο πουλόβερ με τα κόκκινα χείλη μετά τον διαδικτυακό σάλο -Η επίσημη ανακοίνωση

Ο ιταλικός οίκος μόδας Gucci ανακοίνωσε ότι απέσυρε από την αγορά ένα μαύρο πουλόβερ μετά από αντιδράσεις που προκλήθηκαν στο διαδίκτυο λόγω ρατσιστικών συνειρμών.

Η εταιρεία αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη μέσω του twitter και να αποσύρει από την αγορά το προϊόν.

To μαύρο ιδιαίτερο πουλόβερ με μακρύ λαιμό, το οποίο έχει άνοιγμα στο σημείο που είναι τα χείλη θεωρήθηκε από πολλούς ρατσιστικό.

Πρόκειται για ένα μαύρο μάλλινο «balaclava jumper» που φτάνει μέχρι τη μύτη και έχει άνοιγμα για το στόμα. Αυτό που προκάλεσε αντιδράσεις είναι το περίγραμμα γύρω από το στόμα όπου διαγράφονται χοντρά κόκκινα χείλη.

Πολλοί χρήστες του διαδικτύου διέκριναν σε αυτό μια αναφορά στο «blackface», δηλαδή στο θεατρικό μακιγιάζ για τον ρόλο ενός μαύρου προσώπου: μια γελοιογραφική και ρατσιστική απεικόνιση των μαύρων προσώπων.

Δείτε εδώ:

Today Gucci released their Balaclava Knit Top. Sigh. Really @Gucci? Really? pic.twitter.com/ETWKFhHVEB

«Η Gucci ζητεί συγγνώμη για την ενόχληση που προκάλεσε με αυτό το πουλόβερ. Επιβεβαιώνουμε ότι το προϊόν αποσύρθηκε αμέσως από όλα τα καταστήματά μας και από τον ιστότοπό μας», έγραψε στο λογαριασμό της στο Twitter η εταιρία, η οποία ανήκει στο γαλλικό όμιλο Kering.

Η Gucci επαναλαμβάνει ότι η «διαφορετικότητα είναι μια θεμελιώδης αξία» και εκτιμά ότι το "περιστατικό" αυτό είναι ένα μάθημα για "την ομάδα της και πέραν αυτής".

Δείτε εδώ:

Gucci deeply apologizes for the offense caused by the wool balaclava jumper.
We consider diversity to be a fundamental value to be fully upheld, respected, and at the forefront of every decision we make.
Full statement below. pic.twitter.com/P2iXL9uOhs

Διαβάστε επίσης: Γιατί η νέα καμπάνια της Moschino ξεσήκωσε αντιδράσεις -Μοντέλα με βαμμένα πρόσωπα

«Ξεπεράστε το», δηλώνει η μητέρα του αγοριού της διαφημιστικής καμπάνιας H&M