“Tommy Factory” -Δείτε το show του Tommy Hilfiger στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης
Ο Tommy Hilfiger παρουσιάζει την Fall 2022 συλλογή του και μπορείτε κι εσείς να καθίσετε στο front row, παρακολουθώντας στο σε live streaming.
Το show του σχεδιαστή θα παρουσιαστεί στις 11 Σεπτεμβρίου και 2 π.μ. ώρα Ελλάδος στο Skyline Drive-In στο Μπρούκλιν, με συγχρονισμένο activation του Metaverse.
Μόνο που αυτή τη φορά, οι θεατές δεν θα παρακολουθήσουν απλώς ένα show μόδας αλλά θα συμμετάσχουν σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία που αναβιώνει το θρυλικό The Factory του Andy Warhol.
Το Tommy Factory βασίζεται στην κληρονομιά του Warhol για τον εορτασμό της ποπ κουλτούρας και της δημιουργικής έκφρασης. Έτσι όπως ο Andy κατάφερε να συνδυάσει την μόδα, την τέχνη, τη μουσική και την ψυχαγωγία ζωντανά στο studio του, η εκδήλωση θα αποκαλύψει τη δημιουργία ενός fashion show, προβάλλοντας τους ανθρώπους, τη μόδα και την τέχνη όπου όλα μπορούν να συμβούν.
«Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω , στην γνώριμη για εμένα Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης δηλώνει ο Tommy Hilfiger. «Εμπνευσμένοι από τον Andy Warhol και τον θόρυβο της Νέας Υόρκης, συνδεόμαστε με κοινό και νέα communities σε όλο τον κόσμο - μέσω του Roblox, των runway shows "See Now, Buy Now" και των in-store activations με επίκεντρο το Tommy Factory. Είναι μια γιορτή δημιουργικότητας καθώς γεφυρώνει το IRL και το URL με απροσδόκητους τρόπους.
Το show θα αναδείξει το νέο TH Monogram, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Βρετανό illustrator και graphic designer Fergus Purcell. Φτιαγμένο από ένα αλληλοσυνδεόμενο T και H, το monogram συνδέει το κλασικό με το νέο, φέρνοντας μια νέα πνοή στο prep sensibility και εναρμονίζοντάς το απόλυτα με την Tommy Hilfiger. Επίσης, θα κάνει πρεμιέρα η limited edition συλλογή Fall 2022 Tommy Hilfiger X Richard Quinn. Σχεδιασμένη από τον διάσημο σχεδιαστή Richard Quinn, η capsule συλλογή αναμιγνύει τα χαρακτηριστικά τολμηρά μοτίβα και τις υπερβολικές σιλουέτες του Quinn με την εμβληματική εκδοχή του Hilfiger για τα American classics.
Ένα phygital event
Για πρώτη φορά στην βιομηχανία της μόδας, το IRL catwalk θα μεταδοθεί ζωντανά σε περισσότερους από 52,2 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες του Roblox, ενώ οι avatar stars από το Superplastic (που είναι ο κορυφαίος δημιουργός διασημοτήτων κινουμένων σχεδίων και ψηφιακών συλλεκτικών αντικειμένων στον κόσμο) θα περπατήσουν στην ψηφιακή πασαρέλα φορώντας Tommy Hilfiger X Richard Quinn.
«See Now, Buy Now»: Οι συλλογές θα μπορούν να αγοραστούν τη στιγμή που θα εμφανιστούν τα looks στην πασαρέλα μέσω της χαρακτηριστικής πλατφόρμας “See Now, Buy Now” του brand στο Tommy.com καθώς και σε φυσικά καταστήματα.
Roblox:
Στιγμιότυπα από την πασαρέλα του Roblox metaverse θα μεταδοθούν στην εκπομπή IRL, συμπεριλαμβανομένης μιας ειδικής εμφάνισης από τον Κινέζο metahuman NOAH, ενώ avatar stars από το Superplastic θα περπατούν στον ψηφιακό διάδρομο.
Tommy Play: Η διαδικτυακή κοινότητα Roblox μπορεί να εξερευνήσει έναν διευρυμένο χάρτη της Νέας Υόρκης, με αποκλειστικά ψηφιακά αντικείμενα που είτε μπορούν να κερδηθούν είτε είναι διαθέσιμα για αγορά.
Μπαλόνια Mylar: Εμπνευσμένα από το διάσημο έργο τέχνης του Warhol, οι επισκέπτες στο IRL show μπορούν να κάνουν customize ένα ψηφιακό μπαλόνι, με το οποίο θα συμβάλλουν στην on-site art installation και θα διεκδικήσουν το attendance NFT του show.
Tommy Factory NFT: Μέσω του Rove, οι επισκέπτες θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα digital wallet μέσω των κινητών συσκευών τους και να λάβουν ένα Tommy Factory NFT σε λιγότερο από ένα λεπτό. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιείται για να δωρίσει ένα NFT σε καλεσμένους σε ένα fashion show.
Το Tommy Factory μεταδίδει την αισιοδοξία και το inclusive πνεύμα του brand παγκοσμίως με ολιστικά marketing activations, ξεκινώντας από το show και συνεχίζοντας μέχρι το Fall 2022. Οι εξελίξεις συνεχίζονται διεθνώς, συμπεριλαμβανομένου του TH Monogram takeover στο εμβληματικό Burj Khalifa του Dubai τον Οκτώβριο, των Pop Art installations που δημιουργήθηκαν από καταναλωτές στο Λονδίνο, το Παρίσι και το Βερολίνο και των multimedia events με επίκεντρο το Tommy Factory σε παγκόσμια καταστήματα και μέσω των social channels του brand.
Το Tommy Factory και η Fall 2022 καμπάνια είναι εμπνευσμένα από τo έντονο ενδιαφέρον του Warhol για τους celebrities και τον πολιτισμό, με ένα cast δημιουργικών προσωπικοτήτων που διαμορφώνουν την επόμενη γενιά. Στην καμπάνια συμμετέχουν το supermodel Kate Moss και η κόρη της και μοντέλο, Lila Moss στην πρώτη γραμμή, για πρώτη φορά μαζί σε μια καμπάνια. Συμμετέχουν επίσης, ο θρυλικός drummer και παραγωγός, Travis Barker, ο βραβευμένος με Grammy καλλιτέχνης και υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα και Emmy ηθοποιός , Άντονι Ράμος, ο πολυβραβευμένος με Grammy τραγουδοποιός και συνθέτης Jon Batiste, ο καλλιτέχνης της street pop art, ο Mr.Brainwash, ο θρύλος της drag του Wigstock, Lady Bunny, καθώς και ο tattoo artist, Steve Wiebe.