Βασίλισσα Ελισάβετ και σειρές στο Netflix -Πώς η επικαιρότητα επηρεάζει τις τρέχουσες τάσεις στη μόδα
Μπορεί η βιομηχανία της μόδας (όπως και οι υπόλοιποι τομείς επιχειρηματικότητας) να έχει πατήσει ένα μεγάλο pause αυτή τη στιγμή, αλλά υπάρχει ακόμα κίνηση σε διαδικτυακό επίπεδο.
Αυτό σημαίνει ότι εν μέσω καραντίνας, οι άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο online -από ειδήσεις μέχρι σειρές και άλλες μορφές πολιτισμού και αυτό με τη σειρά του επηρεάζει τις fashion προτιμήσεις του.
Τα περισσότερα brands ενθαρρύνουν τις online αγορές αυτή την περίοδο, ενώ ακόμα και όταν κάποιο κομμάτι δεν φτάνει ως το check-out, παραμένει στο (νοητό ή πραγματικό) καλάθι, ως υποψήφια μελλοντική αγορά.
Έτσι, ελλείψει άλλων ερεθισμάτων -catwalks, streetstyle εμφανίσεων και λανσαρισμάτων, το κοινό επηρεάζεται κατά κύριο λόγο από την ποπ κουλτούρα. Και ποιοι βγαίνουν νικητές στο παιχνίδι του influencing?
Σύμφωνα με τα στατιστικά της πλατφόρμας Lyst, που συγκεντρώνει στοιχεία για τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις προτιμήσεις τους, η βασίλισσα Ελισάβετ ήταν η μεγάλη νικήτρια της εβδομάδας. Παράλληλα, το αναπάντεχο viral ντοκιμαντέρ του Netflix Tiger King είχε το δικό του μερίδιο στις αναζητήσεις μόδας, ενώ οι υπόλοιπες τάσεις είναι ασυνήθιστα ρετρό.
Ποια είναι λοιπόν τα δημοφιλέστερα items που αναζητούν οι fashion lovers αυτή τη στιγμή;
Πράσινα τοπ
Καρφίτσα
Ρούχα με λεοπάρ ή zebra print (όπως αυτό το viral φούτερ του brand Anine Bing)
Statement earrings (με πρώτους τους χρυσούς κρίκους)
Μαντήλι