Réalisation Par: Το brand με τα παντός καιρού φορέματα που εκπέμπουν αυτοπεποίθηση και αγαπούν οι celebrities
Réalisation Par
REALISATION PAR

Réalisation Par: Το brand με τα παντός καιρού φορέματα που εκπέμπουν αυτοπεποίθηση και αγαπούν οι celebrities


Cult-classics... Φορέματα κλασικά και ευέλικτα φτιαγμένα για κάθε μέρος, κάθε στιγμή με τη λεπταίσθητη μεταξωτή τους υφή.

Το brand του δημιουργικού διδύμου των Alexandra Spencer και Teale Talbot από την Αυστραλία, γνωστό για τα περιζήτητα dresses του, προέκυψε το 2015 από μια δική τους ανάγκη να καλύψουν ένα κενό της αγοράς για ευκολοφόρετα, κολακευτικά φορέματα, ιδανικά για κάθε περίσταση.

Οι δύο φίλες, τότε κάτοικοι της Sunset Strip, παρουσίασαν τη δική τους υβριδική αισθητική. Μετουσίωσαν το ηλιόλουστο πνεύμα του Californication και της Δυτικής Ακτής, προσθέτοντας μια πινελιά γαλλικής κομψότητας και ανεμελιάς στα σχέδιά τους. Όσο για το όνομα; Μια φράση που συναντούσαν συχνά σε διεθνή περιοδικά και ψαγμένα editorials τους δημιουργούσε ένα εύηχο θετικό συναίσθημα. Και ήταν η πρώτη τους επιλογή, Réalisation Par.

Οκτώ φορέματα, άνευ σεζόν τράβηξαν αμέσως την προσοχή του κοινού. Από τα πιο viral, το χαρακτηριστικό μεταξωτό μίνι, Alexandra με το κρουαζέ δέσιμο και τα λεπτά βολάν στον γιακά και το χαριτωμένο Juliet, σε στιλ εξοχής με το σουρωτό κορσάζ και τα μικρά ανθάκια.

Επιθυμία τους, πάντα, να αιχμαλωτίσουν ένα αίσθημα. Το αίσθημα μιας γυναίκας που φορά ένα σχέδιό τους και νιώθει επιθυμητή και γεμάτη αυτοπεποίθηση. Ή την ξεχωριστή ανάμνηση που έχουν συνδέσει με τη μέρα που το φόρεσαν. Κι αυτό, στρατηγικά είναι η ειδοποιός διαφορά τους σε σχέση με ανάλογα brands. Συνάμα τα ρούχα τους είναι μετρημένα, γήινα. Κάτι που μπορείς να ρίξεις χωρίς δεύτερη σκέψη στη βαλίτσα σου και να φορέσεις περπατώντας ξυπόλητη στην παραλία, χωρίς εξωραϊσμούς και κοσμήματα, εκπέμποντας, όμως, κάτι αδιόρατα εκλεπτυσμένο και «ακριβό».

Γκλάμουρ, νοσταλγία και αισθαντικότητα με έναν απτό αλλά ανεπιτήδευτο τρόπο. Αυτός είναι ο χρυσός κανόνας, που συνεχίζουν να ακολουθούν, χωρίς να παρασύρονται από την τεράστια ζήτηση και αποδοχή, που απολαμβάνουν εδώ και εννιά χρόνια. Τα σχέδιά τους όσο ελκυστικά κι αν είναι πρεσβεύουν την έννοια του άχρονου και του μη εποχικού, υπερβαίνοντας τις προσωρινές τάσεις και στηρίζοντας την εικόνα της αβίαστης θηλυκότητας. Γι’ αυτό και η μεθοδολογία τους είναι πολύ συγκεκριμένη. Δεν λανσάρουν ολόκληρες συλλογές. Αντίθετα μετά από μελέτη και δοκιμές πάνω στους καλύτερους κριτές, τις φίλες τους, οι δύο σχεδιάστριες προσθέτουν κάθε φορά στον υπάρχοντα πυρήνα τους, μεμονωμένα ένα νέο σχέδιο, προορισμένο για να παραμείνει.

Flirty σιλουέτες που αγκαλιάζουν το σώμα, χυτές δημιουργίες σε στιλ slip με λεπτές ράντες και διαχρονικά prints, όπως τα μικρά πουά, τα χαριτωμένα φλοράλ και το σαγηνευτικό λεοπάρ, ή micro-minis με μανίκια καμπάνα των ‘70s αποτελούν σταθερά αγαπημένες επιλογές των stars και των socialites στο διεθνές στερέωμα, που αναζητούν κάτι αρτιστίκ, αναγνωρίσιμα αυθεντικό και με χαρακτήρα. Η Victoria Beckham σε διακοπές της στο Παλμ Μπιτς απαρνήθηκε προσωρινά τα δικά της σχέδια για ένα μικρό λευκό φόρεμα, δικής τους σύλληψης.

Ενώ ακόμα και για πιο flashy περιστάσεις, η Gwyneth Paltrow για την αποφοίτηση του γιου της, Moses από το Λύκειο επέλεξε ένα nude φόρεμα μίνιμαλ αισθητικής μέσα από ένα πλεκτό cardigan. Ομοίως και η Maria Olympia στην αποφοίτηση του αδερφού της διάλεξε, επίσης, το Sadie Noir με τους ακάλυπτους ώμους και τον ‘50s old Hollywood αέρα.

Η λίστα με τις απανταχού διασημότητες που δεν παύουν να φορούν τα σχέδια του brand ξανά και ξανά είναι ατελείωτη… Margot Robbie, Kaia Gerber, Lila Moss, Hailey Bieber Emilie Ratajkowski, Nicola Peltz Beckham, Sofia Richie... Κάθε όνομα-fashion powerhouse, που καθορίζει τον ρου της μόδας, έχει εμπλουτίσει την γκαρνταρόμπα της με ένα κομμάτι Réalisation Par.

Βόλτες στο Μαλιμπού, ξενύχτια downtown στο Σόχο, αποκαλυπτικά σύνολα στο θερμό Σίδνεϋ τον Δεκέμβριο, δεξιώσεις ή ραντεβού σε υπαίθριες αγορές. Τα φορέματα έχουν κατακτήσει κάθε συνθήκη, με τις δύο σχεδιάστριες να δηλώνουν στο Grazia ότι εντόπισαν φόρεμά τους μέχρι και σε αναρρίχηση.

Κι όσο κι αν είναι η αδυναμία των It girls οι δεν είχαν καθόλου κατά νου εκείνες όταν σχεδίαζαν τα φορέματά τους, φωτογραφίζοντάς τα πάνω σε φίλες τους, στην πίσω πλευρά της αυλής τους. Ήταν οι πρώτες που αξιοποίησαν την έννοια του «BFF marketing», καλλιεργώντας, δηλαδή, τη φιλοσοφία του ότι ένα brand σε αντιπροσωπεύει απόλυτα και λειτουργεί για σένα ως η καλύτερή σου φίλη, με έναν τόνο προσέγγισης εντελώς χαλαρό και εμπιστευτικό.

Οι εμπνεύστριες του Réalisation Par άρχισαν να μοιράζονται στα social media στιγμιότυπα και polaroids από φίλες τους, να φορούν με διαφορετικούς τρόπους τα σχέδιά τους και ύστερα από τα πρώτα fashion girls, που εθεάθησαν να τα υιοθετούν, όπως η Alexa Chung, δημιουργώντας, έτσι, μια αλυσίδα στιλ. Έκτοτε, τα κορίτσια που φορούν τη μάρκα, είναι μια κατηγορία από μόνες τους, με το brand να της αποκαλεί ως «Dreamgirls».

Οι δύο φίλες, που δηλώνουν ότι «μαζί, είμαστε τα πάντα», πέρασαν, πρόσφατα, το girl power εγχείρημά τους σε νέο επιχειρηματικό επίπεδο. Πέρα από την αποκλειστικά online διανομή τους και τα περιστασιακά pop-up stores σε φημισμένα πολυκαταστήματα, τον Απρίλιο άνοιξαν την πρώτη τους μπουτίκ στην Mount Street, στην πολυτελή συνοικία Mayfair του Λονδίνου, έναν προορισμό αγορών made of dreams, πλάι σε άλλα high-end brands όπως το The Row και το Toteme. Οι ετήσιες απολαβές των 25 εκατομμυρίων δολαρίων και η αμείωτη δημοφιλία του brand, λειτουργούν αυταπόδεικτα ως προς την μελλοντική του πορεία στον κόσμο της μόδας.





SHARE