Posse: To ανερχόμενο darlingbrand των celebrities που επενδύει στα διαχρονικά σχέδια
Λιτές γραμμές, μίνιμαλ προσέγγιση και προσεκτικά επιλεγμένες πρώτες ύλες, που παράγονται σε εργοστάσια με βιώσιμες πρακτικές, περιορίζοντας το αρνητικό αποτύπωμα της βιομηχανίας της μόδας. Αυτό είναι το τρίπτυχο της αυστραλιανής εταιρείας Posse, που ιδρύθηκε το 2016 από την Danielle Mulham.
Το brand διακρίνεται από τις αρχές του λεγόμενου «slow fashion», στον αντίποδα των μεγάλων αλυσίδων, που παράγουν σωρηδόν, αναλώσιμα trendy outfits, καλύπτοντας μετά βίας τη μία σεζόν. Η λογική του στηρίζεται στο γνωστό “less is more” και στην ήσυχη πολυτέλεια, προσφέροντας ανώτερη ποιότητα σε περιορισμένες ποσότητες. Χρησιμοποιεί, δηλαδή, μη επεξεργασμένα υφάσματα από βαμβάκι, λινό και μαλλί, υπηρετώντας μία φιλοσοφία, που επενδύει στην αξία του φυσικού. Και το επιτυγχάνει, αφού μέχρι τώρα τα ήσυχα αλλά πολυμορφικά κομμάτια-κλειδιά, που παράγει, εξαντλούνται αστραπιαία, χωρίς να γίνεται ξανά διάθεσή τους σε μεγάλο όγκο. Το ήθος του brand φαίνεται και στην παραμικρή λεπτομέρεια, αφού μέχρι και οι συσκευασίες του είναι φιλικές προς το περιβάλλον και πλήρως κομποστοποιήσιμες. Ένα «αντίδοτο», λοιπόν, όπως το χαρακτηρίζει η ίδια η σχεδιάστρια στη σπατάλη και στη φρενήρη αναζήτηση καινοτομίας, χωρίς λόγο. Στόχος, προσιτά κομμάτια που θα φορεθούν ξανά και ξανά και θα γίνουν μια αγαπημένη επιλογή με διαχρονική αίσθηση.
Κι αν το απλό φαίνεται εύκολο, το να δημιουργήσεις μία σιλουέτα που υπερβαίνει τα χαρακτηριστικά κάθε δεκαετίας, αιχμαλωτίζοντας με χάρη το διαχρονικό στιλ, για την Mulham, όπως δήλωσε στην αυστραλιανή Vogue, «κ άτι τέτοιο προϋποθέτει αμέτρητες δοκιμαστικές πρόβες για να τελειοποιηθεί ο πυρήνας κάθε σχεδίου». Και αυτό στα μάτια της, αφορά γυναίκες κάθε προέλευσης, που έχουν ανάγκη από το ουσιώδες στην καθημερινότητά τους.
Αυτή την περίοδο, το Posse αναφέρεται όλο και πιο συχνά στις ατέρμονες αναλύσεις των looks, όσων επηρεάζουν τη μόδα τώρα.
Πιο πρόσφατη η εμφάνιση της Meghan Markle με το χυτό ζέρσεΐ στράπλες Theo dress και τις έντονες οριζόντιες ρίγες στους κλασικούς τόνους του λευκού και του μαύρου κατά την έξοδό της στο εστιατόριο Tre Lune στο Μοντεσίτο, με ευθείες αναφορές στο χαλαρό french chic.
Η εμμονή με την γκαρνταρόμπα της, πρόσφατα ανανεωμένης, Sofia Richie και οι εμφανίσεις της, ιδιαίτερα κατά τον μήνα του μέλιτός της στη Γαλλική Ριβιέρα και στις Μαλδίβες, που έγιναν αντικείμενο μανιώδους μίμησης και αλυσιδωτών sold-out, περιλάμβαναν και το Emma set της Posse, ένα αιθέριο λινό σύνολο με γιλέκο και εφαρμοστή μάξι φούστα σε λευκό χρώμα.
Ενώ, η πρώην άγγελος της Victoria Secret, Lily Aldridge με το smooth, αβίαστα cool στιλ της φόρεσε το απλό, μα πάντα ιδιοφυές, ριγέ τοπ, κρατώντας στην κορυφή των επιλογών την αναφορά στο navy chic.
Η λίστα με τις διάσημες υποστηρίκτριές του Posse συνεχίζεται...Μεταξύ τους, Selena Gomez, Alessandra Ambrosio. Σημασία έχει ότι μεγαλώνει και η απήχηση για ένα μικρό ανεξάρτητο brand, που σέβεται το περιβάλλον. Και αυτό είναι μία σημαντική αρχή.