Η πασαρέλα του οίκου Ferragamo

Οι πιο πρωτότυπες πασαρέλες της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου -Βρύα, χώμα, προφυλακτικά και ιταλικά παλάτσο

Το τρίτο σκέλος του Μήνα Μόδας ολοκληρώθηκε στην πόλη του Μιλάνου από τις 21 έως τις 27 Φεβρουαρίου, πριν ολοκληρωθεί στο Παρίσι.

Κορυφαίοι οίκοι μόδας, όπως η Diesel και η Blumarine, παρουσίασαν τις συλλογές τους σε πασαρέλες στοιβαγμένες με 200.000 προφυλακτικά και σε ένα μεσαιωνικό πεδίο μάχης. Δεν ήταν μόνο αυτές οι statement πασαρέλες.

Από την Prada που επαναχρησιμοποίησε το σκηνικό που είδαμε την προηγούμενη σεζόν, μέχρι τη Loro Piana που γέμισε ένα δωμάτιο από τερακότα με βαριά δεμάτια κασμίρ, ιδού επτά κορυφαίες πασαρέλες και εγκαταστάσεις στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου.

Diesel

Κηρύσσοντας την έναρξη της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, ο σχεδιαστής Krzysztof J Lukasik εγκατέστησε ένα βουνό από 200.000 προφυλακτικά Durex στην κορυφή μιας κατακόκκινης πασαρέλας στο κέντρο του εκθεσιακού χώρου της Diesel. Σύμφωνα με την Diesel, η συνεργασία αυτή ήταν μια υπενθύμιση της σημασίας του ασφαλούς σεξ. Τα 300.000 προφυλακτικά θα διατεθούν δωρεάν σε διάφορα καταστήματα Diesel κατά τη διάρκεια του Απριλίου.

«Η θετικότητα απέναντι στο σεξ είναι κάτι εκπληκτικό. Στην Diesel μας αρέσει το παιχνίδι και το παίρνουμε πολύ σοβαρά. Διασκέδασε, σεβάσου τον άλλον, μείνε ασφαλής. For Sucsexful Living!», δήλωσε ο Glen Martens, creative director της Diesel.

Η εγκατάσταση έδωσε μια πρώτη ιδέα για την επερχόμενη capsule συλλογή της Diesel σε συνεργασία με την Durex που θα λανσαριστεί τον Απρίλιο και είναι μάλιστα η πρώτη φορά που η Durex συνεργάζεται με κάποιο fashion brand. Η capsule συλλογή παρουσιάστηκε στο show μέσα από ένα ζέρσεϊ T-shirt στο οποίο το D της Durex αντικαθιστά το D της Diesel.

Gucci

Η Gucci διοργάνωσε την επίδειξη στην έδρα της στο Μιλάνο, συγκεκριμένα στο Gucci Hub. Το σκηνικό δημιουργήθηκε από τη γαλλική εταιρεία παραγωγής Bureau Betak, η οποία έντυσε τα δάπεδα με ένα 70s χαλί, σε χρώμα πράσινο του αβοκάντο.

Μέσα στα δάπεδα με το χαλί, εγκαταστάθηκαν δύο κυκλικές κουκέτες, οι οποίες ήταν επενδεδυμένες με καφέ δερμάτινα καθίσματα καμπίνας.

Prada

Ως συνήθως, o οίκος Prada επαναχρησιμοποίησε και επανερμήνευσε το σκηνικό του από την πρόσφατη επίδειξη ανδρικής ένδυσης που πραγματοποιήθηκε στις 15 Ιανουαρίου. Παρουσιάστηκε μέσα στο Deposito, έναν εκθεσιακό χώρο με μπετόν στο Fondazione Prada του Μιλάνου, και το σκηνικό σχεδιάστηκε από την AMO.

Στο Deposito εγκαταστάθηκε μια πεσμένη, μηχανική οροφή, η οποία άρχισε να ανεβαίνει καθώς ξεκινούσε η επίδειξη. Σε αντίθεση με την επίδειξη ανδρικής ένδυσης, όπου η κινούμενη οροφή αποκάλυπτε πολυελαίους, η οροφή ανασηκώθηκε για να αποκαλύψει πορτοκαλί βαμμένες δοκούς, καθεμία από τις οποίες ήταν τυλιγμένη με σχεδόν πέντε μέτρα λευκά λουλούδια.

«Η διαδικασία αποκαλύπτει τη λουλουδένια διακόσμηση, που προηγουμένως ήταν κρυμμένη μέσα στη βιομηχανική μορφή -η αποκάλυψή τους προτρέπει σε μια άλλη επανεξέταση τόσο του χώρου όσο και των μορφών που κινούνται μέσα σε αυτόν, μια νέα οπτική γωνία», ανέφερε η Miuccia Prada στις σημειώσεις της επίδειξης.

Ferragamo

Σχεδιασμένο από τη γαλλική εταιρεία εκδηλώσεων Villa Eugénie, το στούντιο που είναι υπεύθυνο για το σχεδιασμό μερικών από τις πιο αξιοσημείωτες πασαρέλες και εκδηλώσεις μόδας στον κόσμο, η επίδειξη του Ferragamo πραγματοποιήθηκε στο MiCo, ένα συνεδριακό κέντρο λίγο έξω από το κέντρο του Μιλάνου, σχεδιασμένο από τον Mario Bellini.

Στο σχέδιο, το σκηνικό πήρε τη μορφή ενός βρόχου που έβλεπε μονολιθικούς ξύλινους τοίχους, βαμμένους σε ένα βαθύ θαλάσσιο μπλε, να καμπυλώνουν περιμετρικά τον χώρου της επίδειξης. Ένα βελούδινο κατάλευκο χαλί κάλυπτε τα δάπεδα και σειρές από σκαμπό σε σχήμα κύβου ήταν οργανωμένες μέσα στους μπλε οριακούς τοίχους.

Επικεφαλής της Ferragamo είναι ο Βρετανός σχεδιαστής Maximilian Davis, ο οποίος ανακοινώθηκε ως δημιουργικός διευθυντής της ιταλικής μάρκας το 2022.

Loro Piana

Οι φουσκωμένες μπάλες από κασμίρ καλύπτουν τους τοίχους και τα πατώματα στην παρουσίαση της Loro Piana, για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου.

Το εσωτερικό του χώρου της παρουσίασης, συμπεριλαμβανομένων των τοίχων, της οροφής και του χαλιού, ήταν χρωματισμένο σε μια υποτονική τερακότα, ενώ τα τοξωτά ανοίγματα παραπέμπουν στις τοξωτές κιονοστοιχίες των ιστορικών ιταλικών Palazzo.

Loro Piana, πασαρέλα εμπνευσμένη από τα ιστορικά ιταλικά Palazzos.

Οι κούκλες ντυμένες με τη συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας 2023 ήταν στερεωμένες πάνω σε στρώματα καμπυλωτών, ασύμμετρων ξύλων, τα οποία ήταν φινιρισμένα και βαμμένα σε διαφορετικούς τόνους του μπλε, του πράσινου, του καφέ και του κρεμ.

Βottega Veneta

Ο Γαλλοβελγός σχεδιαστής μόδας Matthieu Blazy παρουσίασε την τρίτη του συλλογή για την Bottega Veneta στο Palazzo San Fedele, ένα βιομηχανικό παλάτσο που μετατράπηκε σε έδρα της Bottega Veneta και ολοκληρώθηκε με εμφανές σκυρόδεμα και τοίχους με ξύλινες επενδύσεις.

Ενα βιομηχανικό παλάτσο που μετατράπηκε σε έδρα της Bottega Veneta.

Το εσωτερικό του βιομηχανικού χώρου ήταν διακοσμημένο με ένα τεράστιο φιστικί πράσινο χαλί σε μοτίβο terrazzo, το οποίο εκτεινόταν στα πατώματα και στα καθίσματα της τρίτης σειράς. Δύο σειρές από καρέκλες Supperleggera του Gio Ponti διέσχιζαν τον τσιμεντένιο χώρο και καθόριζαν την πασαρέλα.

Τρία χάλκινα γλυπτά ήταν διάσπαρτα στο χώρο, συμπεριλαμβανομένου του «Unique Forms of Continuity in Space» του Umber.

Blumarine

Βρύα, ερείπια, χώμα και ένα φλεγόμενο σιδερένιο ομοίωμα «Β» παραπέμπουν σε ένα άγονο μεσαιωνικό πεδίο μάχης στην επίδειξη γυναικείων ρούχων Φθινόπωρο Χειμώνας 2023 της Blumarine. Ο δημιουργικός διευθυντής της Blumarine, Nicola Brognano, εμπνεύστηκε τη συλλογή από την ταινία «The Messenger του 1999: Η ιστορία της Ιωάννας της Λωραίνης», επαναπροσδιορίζοντας μια σύγχρονη αγία.

Με το κοινό αμυδρά φωτισμένο και τη χωμάτινη πασαρέλα και το φλεγόμενο B στο κέντρο του χώρου να φωτίζουν τον χώρο, ένα δαιδαλώδες χωμάτινο μονοπάτι χαράχτηκε ανάμεσα σε καλυμμένους με βρύα λόφους και απομεινάρια πεσμένων πέτρινων κτιρίων.