Η Net-a-Porter λανσάρει την νέα της πλατφόρμα για second hand προϊόντα
Η Net-a-Porter «ακούει» τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής.
Μετά την πανδημία, που σόκαρε την παγκόσμια κοινότητα, αλλά και την οικολογική κρίση που βρίσκεται σε εξέλιξη, με την ανθρωπότητα να παρακολουθεί παγωμένη, νιώθοντας σχεδόν ανήμπορη μπροστά στις απρόσμενες αντιδράσεις της φύσης, η βιομηχανία της μόδας έχει λάβει το σαφέστατο μήνυμα, που την καλεί να κατεβάσει ρυθμούς και να αφουγκραστεί τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, αλλά και του πλανήτη.
Μέσα, λοιπόν, σε αυτό το γενικότερο κλίμα επαναπροσδιορισμού ταυτότητας που πρέπει να περάσει, η ανάγκη για βιωσιμότητα και κυκλική οικονομία, είναι πιο έκδηλη παρά ποτέ. Και ενώ μέχρι στιγμής το ζήτημα των second hand κομματιών και της επαναπώλησης luxury προϊόντων παρέμενε στο πεδίο των «εναλλακτικών» καταναλωτών, αυτών που έψαχναν για vintage θησαυρούς, το τελευταίο διάστημα ολοένα και περισσότεροι retailers και κορυφαίοι οίκοι παρουσιάζουν τα δικά τους προγράμματα αγοράς ή ακόμη και πώλησης second hand κομματιών.
Isabel Marant, Gucci και Harvey Nichols είναι μόνο μερικά ονόματα της λίστας, με πιο πρόσφατο το λανσάρισμα του κορυφαίου e-tailer luxury προϊόντων Net a Porter, ο οποίος και παρουσίασε τη νέα του πλατφόρμα σε συνεργασία με τη Reflaunt.
Ξεκινώντας αυτό το φθινόπωρο, η νέα αυτή πλατφόρμα δίνει την ευκαιρία στους πελάτες του δημοφιλούς site να αγοράζουν αλλά και να πουλούν ρούχα, κοσμήματα, τσάντες, παπούτσια και αξεσουάρ γνωστών σχεδιαστών, με την ελπίδα πως οι καταναλωτές θα παρακινηθούν να επενδύουν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε σχεδιαστικά items, γνωρίζοντας πως μπορούν να τα ξαναπουλήσουν οι ίδιοι άμεσα. Έτσι, αποφασίζουν πιο εύκολα να αποκτήσουν ένα μοναδικό κομμάτι για στην γκαρνταρόμπα τους.
Μάλιστα, οι εραστές των πανάκριβων τσαντών πολυτελείας θα έχουν ένα ακόμη προνόμιο, αφού τους δίνεται η δυνατότητα να πάρουν αμέσως πίσω τα χρήματα τους μέσω Reflaunt, χωρίς αυτή να έχει καν ακόμη πουληθεί στον επόμενο ιδιοκτήτη της.
Ένα φιλόδοξο project, που εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική βιωσιμότητας της Net-a-Porter, εν όψει του νέου προσανατολισμού των καταναλωτών σε επιλογές που δεν επιβαρύνουν τον πλανήτη, με στόχο τη σταδιακή μείωση των mass fashion προϊόντων, έως ότου ο «κυκλικός» αυτός τύπος shopping βοηθήσει τις εταιρίες πραγματικά να παράγουν λιγότερο.