H Modivo προσκαλεί μοναδικές γυναίκες στη δυναμική καμπάνια της adidas x Rich Mnisi
Τι σημαίνει πατρίδα για σένα;
Στην τελευταία καμπάνια της MODIVO, μια ομάδα συναρπαστικών γυναικών παρουσιάζει τη μοναδική συλλογή adidas που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Νοτιοαφρικανό σχεδιαστή Rich Mnisi. Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας τιμούν την πλούσια κληρονομιά του καλλιτέχνη και μας εμπνέουν να εκφραζόμαστε με την ενέργειά τους.
Το μοντέλο OsiUgonoh, η παραγωγός και σκηνοθέτης VolaDefault, η τραγουδίστρια LuziaAvelino, η καθηγήτρια χορού Monika Łaskarzewska, η tiktoker LenaZaboroś και η χορεύτρια dancehall UlaFryc, εμπνέουν καθημερινά χιλιάδες γυναίκες με την ενέργεια και την στάση τους στη ζωή και για αυτό το λόγο πήραν μέρος στη φωτογράφηση της MODIVO. Με φωτογραφίες και βίντεο γεμάτα κινητικότητα, παρουσιάζουν την τελευταία συλλογή της adidas που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον σχεδιαστή Rich Mnisi, τονίζοντας το κύριο μήνυμά της: σεβασμός και φόρος τιμής στον τόπο καταγωγής.
Η συλλογή αποτελείται από πολύχρωμα, τολμηρά ρούχα που εξυμνούν την κληρονομιά του TsongiRichMnisi και προορίζονται για πλήθος δραστηριοτήτων όπως τρέξιμο, ποδηλασία, κολύμβηση και χορό.
Η συλλογή περιλαμβάνει επιπλέον oversized streetwear ρούχα, που συνδυάζουν τη μοναδικότητα στο στυλ, τα juicy χρώματα και τη χρηστικότητα. Μεταξύ των νέων προτάσεων, υπάρχουν επιπλέον εμβληματικές σειρές υποδημάτων της adidas, όπως η Superstar, η UltraBOOST και η Forum, οι οποίες έχουν αναβιώσει με τα χαρακτηριστικά εκκεντρικά prints του Rich.
Η δέσμευση του Rich Mnisi για την ανάδειξη της αυθεντικότητας, συμβαδίζει με την πεποίθηση της adidas πως οι ζωές μπορούν να αλλάξουν μέσω του αθλητισμού. Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά που διευρύνει τα όρια του αθλητικού στυλ, με την αυτοέκφραση στο επίκεντρο.
Τα στοιχεία της συλλογής συνδυάζουν φωτεινά, τολμηρά animal prints, ζωντανά, αντιφατικά χρώματα και εντυπωσιακά abstract μοτίβα, που όλα μαζί αφηγούνται τη συναρπαστική ιστορία των ριζών της. Κάθε κομμάτι της συλλογής έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να φορεθεί ως stand-alone piece ή να ενισχυθεί με αξεσουάρ και layers για μια πιο ατομική και ξεχωριστή εμφάνιση.
Για να δοκιμαστεί η λειτουργικότητά της συλλογής adidasxRichMnisi, το multibrand MODIVO προσκάλεσε μια ομάδα δραστήριων γυναικών που εμπνέουν τους άλλους με τη στάση και τις πράξεις τους σε μια φωτογράφιση. Τα κορίτσια σε total adidas outfits δοκίμασαν τα κομμάτια της συλλογής με χορό, fun και χαμόγελο - τρία στοιχεία που τις πλαισίωσαν και ανέδειξαν την ενέργεια της καθεμίας αλλά και την αυθεντικότητα της καμπάνιας.
Η OsiUgonoh είναι μοντέλο νιγηριανής καταγωγής, γεννήθηκε στο Gdańsk στην Πολωνία και είναι νικήτρια της τέταρτης σεζόν του Poland’s Next Top Model. Πλέον ζει στην Πολωνία, αλλά έχει περάσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής της στην Ιρλανδία, γι' αυτό και θεωρεί τον εαυτό της πολίτη του κόσμου.
’’Όσο μεγαλώνω, τόσο περισσότερο εκτιμώ το πολιτισμικό μου μείγμα, επειδή με βοηθάει να κατανοώ διαφορετικές νοοτροπίες και να αλληλεπιδρώ με άλλες χώρες’’ - λέει η ίδια. Η VolaDefault είναι στην πραγματικότητα η Wiola Wnorowska, μουσική παραγωγός, σκηνοθέτης και voguer που γεννήθηκε στο Podlasie, στη βορειοανατολική Πολωνία. Η Vola είναι υπέρμαχος της αυτοαποδοχής, γιατί, όπως λέει και η ίδια, κάθε γυναίκα είναι όμορφη όταν νιώθει όμορφη και επιτρέπει στον εαυτό της να είναι όμορφη. Η ομορφιά δεν είναι προφανής και συχνά έχει να κάνει με το να ξεχωρίζεις από τους υπόλοιπους.
Η Monika Łaskarzewska, γνωστή και ως «Żurek», ξεκίνησε την περιπέτειά της με τον χορό το 2006 και έκτοτε εδραίωσε τη θέση της στην πολωνική hip-hop σκηνή. Η Monika νιώθει περισσότερο συνδεδεμένη με τους ανθρώπους παρά με τους τόπους, γι' αυτό και για εκείνη η λέξη πατρίδα σημαίνει εγγύτητα με τους σλαβικούς λαούς. Μια ακόμη πρωταγωνίστρια στην καμπάνια της MODIVO είναι η UlaFryc, μία από τις πιο επιτυχημένες χορεύτριες dancehall στην Πολωνία. Γεννήθηκε στη Świdnica, αλλά η καρδιά και η ψυχή της είναι πάντα στην Καραϊβική, την οποία αποκαλεί «πατρίδα» της.
Προωθεί την Τζαμαϊκανή κουλτούρα στην Πολωνία και χάρη σε πολυάριθμες διαλέξεις, workshops και διαγωνισμούς dancehall, μπορεί με σιγουριά να αυτοαποκαλείται πρέσβειρα του dancehall στην Πολωνία. Η LenaZaboroś είναι μια tiktoker που ξεκίνησε την καριέρα της αρκετά πρόσφατα, αλλά ήδη έχει μεγάλο αριθμό ακολούθων και θαυμαστών. Οφείλει τη μοναδική ομορφιά της στη Βιετναμέζα μητέρα της.
Για τη Lena, «πατρίδα» είναι ένα μέρος όπου μπορεί να αισθάνεται ασφαλής με την οικογένειά της και τα αγαπημένα της πρόσωπα. Η τελευταία από την φανταστική αυτή ομάδα της καμπάνιας, είναι η LuziaAvelino, γνωστή ως Ms. Gia, μέρος του ντουέτου Lua Preta. Η Luzia τονίζει στη δουλειά της τον ισχυρό δεσμό της με την Αγκόλα, όπου πέρασε τα παιδικά της χρόνια. Μαζί με τον Mentalcut, δημιουργούν μουσική στην οποία συνδυάζουν νοτιοαφρικανικές με πολωνικές επιρροές.
Η μουσική υπόκρουση που χρησιμοποιείται στο σποτ που δημιουργήθηκε από τη MODIVO είναι το κομμάτι «Panakanema» το οποίο γράφτηκε από τους LuaPreta. Ο τίτλος του τραγουδιού είναι μια λέξη που δε μεταφράζεται και αποδίδεται ως ισχυρός γυναικείος χαρακτήρας. Η δυναμική μουσική και η γεμάτη ταπεραμέντο κίνηση δημιούργησαν το τέλειο περιβάλλον για την παρουσίαση της συλλογής του εκκεντρικού σχεδιαστή για την adidas.
‘’Είμαι εξαιρετικά υπερήφανος που παρουσιάζω αυτή τη συλλογή σε συνεργασία με την iconic μάρκα adidas’’ - λέει ο Rich Mnisi. ‘’Μεγαλώνοντας, την έβλεπα σε έγχρωμους ανθρώπους που επαναπροσδιόριζαν την τέχνη σε κάθε τους βήμα. Ήταν πραγματική ευχαρίστηση να μεταφέρω τα σχέδιά μου στα ever-living style icons του brand.
Δημιουργήσαμε μια φωτεινή, unique συλλογή που αντανακλά την αγάπη μου για την ιδέα της κοινότητας και της κληρονομιάς, της ατομικότητας και της αυτοέκφρασης. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ρούχα που να υποστηρίζουν τη ζωή σε όλες τις εκφάνσεις της. Το πνεύμα αυτής της συλλογής εξυμνεί την πατρίδα, επομένως το περιβάλλον ήταν σημαντικό στοιχείο κατά την εξέταση των μεθόδων παραγωγής και των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διαδικασία δημιουργίας.
Είμαι πολύ χαρούμενος που χρησιμοποιήσαμε τις προηγμένες τεχνολογίες της adidas και εν μέρει ανακυκλωμένα υλικά. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που ο κόσμος θα μπορέσει να δει αυτή τη συνεργασία να γίνεται πραγματικότητα.’’
Φωτογράφος της καμπάνιας ήταν ο MarcinKempski και υπεύθυνος για το βίντεο ο KubaKędzia. Η συλλογή adidas x Rich Mnisi είναι διαθέσιμη στο site της MODIVO από τις 19 Απριλίου.