Μια Ελληνίδα στο Λονδίνο -To fashion show της Δήμητρας Πέτσα που έκανε αίσθηση
Συνεχίζει το ελληνικό άρωμα στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου. Μετά την αμφιλεγόμενη επίδειξη μόδας του Ερντέμ Μοραλίογλου στο Βρετανικό Μουσείο με φόντο τα Γλυπτά του Παρθενώνα, σειρά είχε η συλλογή της Ελληνίδας σχεδιάστριας μόδας Δήμητρας Πέτσα.
Το brand Di Petsa με έδρα το Λονδίνο, πίσω από το οποίο βρίσκεται η Ελληνίδα σχεδιάστρια, έχει κερδίσει διασημότητες όπως τις Gigi Hadid, Doja Cat, Bella Hadid και FKA Twigs που έχουν φορέσει στο παρελθόν τα ρούχα που μοιάζουν με βρεγμένο ύφασμα.
Αλλά παρά την υποστήριξη από A-listers, οι τολμηρές εμφανίσεις στην πασαρέλα που παρουσιάστηκαν στο BFC NEWGEN Show Space στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου, είναι σχεδόν απιθανό να μην σας αφήσουν με το στόμα ανοιχτό.
Το fashion show της Δήμητρας Πέτσα στο Λονδίνο
Ήταν ένα σόου γεμάτο συμβολισμούς. Αρχικά εμφανίστηκε στην πασαρέλα ένα μοντέλο με ένα διάφανο κρεμ φόρεμα κομμένο στην περιοχή της κοιλιάς αποκαλύπτοντας έτσι την προχωρημένη εγκυμοσύνη. Το ιδιαίτερο αυτό κομμάτι ολοκλήρωνε ένα διαμαντένιο headpiece που σχεδόν κάλυπτε το πρόσωπο του.
Το χαρακτηριστικό «wet look» της Di Petsa ενσωματώθηκε στο υλικό του ρούχου, καθώς η ραβδωτή υφή του έδινε μια ρευστή εμφάνιση. Η εμφάνιση αυτή συμβολίζει την «αυτοαποδοχή» και την «ρευστή κατάσταση», σύμφωνα με το επίσημο site της Δήμητρας Πέτσα.
Η θεατρικότητα ήταν ακόμα ένα στοιχείο. Δύο μοντέλα ανέβηκαν ταυτόχρονα στην πασαρέλα και έδωσαν μια ερμηνευτική παράσταση, κατά την οποία αγκάλιαζαν το ένα το άλλο μέσα από τα διάφανα φορέματά τους σε γήινα χρώματα.
Σε ένα σημείο του fashion show, το ένα μοντέλο γονάτισε και κοιτούσε απευθείας το άλλο στα μάτια. Λίγα λεπτά αργότερα αργότερα, τα μοντέλα αγκαλιάστηκαν τρυφερά. Φάνηκε να έχουν ένα κόκκινο υλικό σε δύο δάχτυλα, που ίσως αντιπροσώπευε το αίμα.
Το δίδυμο ολοκλήρωσε τη σύντομη εμφάνισή του περπατώντας μέχρι το τέλος της πασαρέλας χέρι-χέρι.
Σε διαφορετικό σημείο, ένα άλλο μοντέλο βγήκε στην πασαρέλα με ένα διχτυωτό φόρεμα. Η εμφάνιση περιελάμβανε ένα ασορτί headpiece με μια πιο σφιχτή πλέξη από το φόρεμα. Ένα ασημένιο σλιπ μαγιό συμπλήρωνε το λιτό look, χωρίς τίποτα άλλο από πάνω.
Το ιδιαίτερο σόου, όμως, δεν σταμάτησε εκεί και η Δήμητρα Πέτσα έβγαλε ένα άλλο ζευγάρι στην πασαρέλα, αλλά αυτή τη φορά με αιθέρια ρούχα. Το ένα μοντέλο φόρεσε ένα σατέν πουκάμισο με ασορτί παντελόνι. Το κρεμ υλικό βοήθησε στην παραγωγή της «σύγχρονης αισθητικής της θεάς» που επιδιώκει η Di Petsa, μαζί με την «παραδοσιακή δεξιοτεχνία» και τις «πρωτότυπες τεχνικές υφασμάτων», σύμφωνα με τον ιστότοπο. Το άλλο μοντέλο φόρεσε ένα νεραϊδένιο ντραπέ φόρεμα με κοψίματα στο πλάϊ.
Ωστόσο, η πιο κορυφαία στιγμή του show ήταν όταν το ζευγάρι αντάλλαξε ένα φιλί στο στόμα καθώς έφτασε στο τέλος της πασαρέλας.
Tα μηνύματα που θέλησε να περάσει η Δήμητρα Πέτσα μέσα από το fashion show στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου
Μέσα από το fashion show με τίτλο «Το σώμα ως προσευχή» η Δήμητρα Πέτσα θέλησε να δώσει μεγάλη έμφαση στη νέα ζωή.
«Τίποτα δεν ραγίζει και δεν γιατρεύεται όπως η καρδιά», κάτι που διαπιστώνει αυτή την περίοδο η Ελληνίδα σχεδιάστρια μετά τον χωρισμό της από μια σχέση οχτώ χρόνων.
«Πραγματικά ανακαλύπτω ξανά τι σημαίνει να ερωτεύομαι και αντανακλώ αυτή την αγάπη στον εαυτό μου», είπε η σχεδιάστρια στο διεθνώς καταξιωμένο περιοδικό «Women's Wear Daily». «Είναι πολύ σημαντικό για μένα να εκθέτω τον εαυτό μου και να είμαι τόσο ευαίσθητη όσο τα μοντέλα γιατί οι σχεδιαστές συνήθως ντύνουν ένα μοντέλο, αλλά δεν βάζουν τον εαυτό τους στην ίδια θέση. Αυτός είναι ένας τρόπος για να συνδεθώ μαζί τους και είναι σαν να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με το περιοδικό, η συλλογή ανακατεύει το σύμπλεγμα πόρνης με την ελληνορθόδοξη ανατροφή της ίδιας της Δήμητρας Πέτσα. Ήταν, επίσης, μια επίκαιρη συλλογή με θέμα την αγάπη καθώς πριν λίγες ημέρες η χώρα μας έγινε η πρώτη ορθόδοξη χώρα που νομιμοποίησε τους γάμους ομοφυλόφιλων.
Tέλος, τα χαρακτηριστικά wet φορέματα της Di Petsa εξελίχθηκαν αυτή τη σεζόν με νέες αποχρώσεις του royal μπλε και του ασημί. Στο φινάλε όλα τα μοντέλα της Di Petsa συγκεντρώθηκαν ενωμένα, κρατώντας κεριά και ανεμίζοντας στο πάτωμα της πασαρέλας σαν καλάμια στον άνεμο.