Η Μπίλι Άιλις επανασυστήνει τη Gucci σε μια διαφορετική καμπάνια με την πρώτη vegan τσάντα του οίκου
Μια φορά κι έναν καιρό, μια νέα καμπάνια του οίκου Gucci θα ήταν μια λαμπερή, τέλεια φωτισμένη, σέξι υπόθεση. Αλλά οι καιροί είναι πιο καθημερινοί τώρα.
Στην τελευταία πρόταση του ιταλικού οίκου από τον νεοεκλεγμένο creative director Sabato De Sarno πρωταγωνιστεί μια ελαφρώς βαριεστημένη Μπίλι Άιλις, η οποία φωτογραφίζεται στο πάτωμα, με μια τσιχλόφουσκα στο στόμα, σε ένα σημαδεμένο χαλί- στο πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου, σχεδόν αμακιγιάριστη, κοιτάζοντας μακριά από την κάμερα.
Είναι η τελευταία από μια σειρά από αστέρες τους οποίους ο Ντε Σάρνο αποδιοργάνωσε καλλιτεχνικά για να σηματοδοτήσει τον νέο κόσμο του Gucci: η Κένταλ Τζένερ και ο Bad Bunny φλέρταραν σε ένα αεροδρόμιο, σπρώχνοντας το δικό τους καροτσάκι αποσκευών- ο Πολ Μεσκάλ φωτογραφήθηκε με καμπαρντίνα και χωρίς παντελόνι. Είναι μια νέα εποχή για τη Gucci, πάντα με πολυτέλεια, αλλά και χαμηλούς τόνους.
Ταιριάζει στην αναδυόμενη εμμονή της γενιάς Z με την πολυδιαφημισμένη ιδέα της αυθεντικότητας, χωρίς φίλτρα και την επιτηδευμένη τελειομανία, φωτογραφίζοντας τα παπούτσια τους σε περίεργες γωνίες, δημοσιεύοντας θολές φωτογραφίες από νυχτερινές εξόδους στα social media, και απαθανατίζοντας το φαγητό.
Και στο πρόσωπο της Μπίλι Άιλις η Gucci βρήκε κάτι περισσότερο από όλα αυτά. Η Άιλις (η οποία είναι vegan από τα 12 της χρόνια) κουβαλάει μια νέα μη δερμάτινη εκδοχή της κλασικής τσάντας Horsebit 1955, η οποία δημιουργήθηκε με τη χρήση Demetra, ενός υλικού χωρίς ζώα που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από τη Gucci.
Αποκαλύφθηκε το 2021 και είναι η πρώτη τσάντα που περιλαμβάνει το ύφασμα (στο τελείωμα και τη λαβή) το οποίο αποτελείται από «75% φυτικές πρώτες ύλες», ένα μείγμα βισκόζης, ξυλοπολτού και πολυουρεθάνης βιολογικής προέλευσης. Το Demetra παράγεται στο εργοστάσιο της Gucci στην Ιταλία και εκτίθεται στην ίδια διαδικασία δέψης με τα δερμάτινα προϊόντα της.
Παράλληλα με την έναρξη της νέας της καμπάνιας, η Gucci έκανε μια σημαντική δωρεά στην Support+Feed, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που ασχολείται με τη φυτική διατροφή και της οποίας ηγείται η Maggie Baird, η μητέρα της Μπίλι Άιλις.
Το λεγόμενο vegan δέρμα (ένας όρος που απαγορεύτηκε πέρυσι στην Πορτογαλία ως παραπλανητικός για τους καταναλωτές) είναι μια αναπτυσσόμενη κατηγορία μόδας, που υιοθετείται για τα υποτιθέμενα οικολογικά της διαπιστευτήρια όσο και για την οικονομική της προσιτότητα σε σχέση με το πραγματικό δέρμα. Η νέα μάρκα Khy της Kylie Jenner δημιουργείται εξ ολοκλήρου από απομίμηση δέρματος, γεγονός που της επέτρεψε να διατηρήσει τις τιμές της σχετικά προσιτές - το ακριβότερο κομμάτι, μια μαύρη καμπαρντίνα, κοστίζει 215 δολάρια.
Η Stella McCartney, ως γνωστόν, δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ δέρμα ζώων σε καμία από τις συλλογές της από την ίδρυση του brand της, αλλά με τις επανειλημμένες επιθέσεις στις πρόσφατες επιδείξεις μόδας, η χρήση του δέρματος στη μόδα βρίσκεται υπό συζήτηση και με την αύξηση του βιγκανισμού, οι οίκοι επιθυμούν να προσφέρουν στους πελάτες τους μια εναλλακτική λύση.
Το νεότερο βήμα της Gucci σε αυτή την κατηγορία, με την ελαφρώς παράξενη, ασύμμετρου σχήματος τσάντα Horsebit, μπορεί να γίνει δικό σας για 2.800 ευρώ.