Ήρθαν τα… ΧριστούγεΝιαου στη γιορτινή συλλογή του οίκου Coperni!
Όλοι ξέρουν ότι τα βίντεο με χαριτωμένα γατάκια είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος για να τραβήξεις αμέσως την προσοχή και να εκτιναχθούν τα views σου…
Και μιας και οι γιορτές είναι συνδεδεμένες με το παιχνίδι και την ξεγνοιασιά, τι καλύτερο από το να επιλέξεις για ambassadors στην καμπάνια των γιορτών του 2023, τους πιο ακαταμάχητους και απαλούς μικρούς πρωταγωνιστές. Αυτό επέλεξε να κάνει ο οίκος Coperni, επιστρατεύοντας τον καταξιωμένο φωτογράφο Charly Gosp και μερικά λιλιπούτεια, πανέμορφα γατάκια, που κλέβουν τις εντυπώσεις, κάνοντάς σε να αναφωνήσεις «το θέλω!», όχι απαραίτητα για τα, άλλες φορές, πολυπόθητα κομμάτια του brand.
Η υψηλή μόδα και τα αξεσουάρ της γίνονται μέρος ενός χιονισμένου σκηνικού, όπου τα αξιολάτρευτα μωρά-αιλουροειδή, ενίοτε και καλοντυμένα, εξερευνούν εμβληματικά σχέδια του οίκου. Η πρωτότυπη ιδέα προσφέρει ένα απρόσμενα γλυκό twist, λειτουργώντας σε ευθεία αντίθεση με τις συνήθεις καμπάνιες, που προτάσσουν το άφταστο glamour και την ιλουστρασιόν πολυτέλεια.
Απρόβλεπτα, με αυτή την εισβολή από μικρά γατίσια πατουσάκια, οι πιο cozy χειμωνιάτικες στιγμές του χρόνου γεμίζουν στιλ και τρυφερότητα, δημιουργώντας μία έξυπνη εναλλαγή με τις καθαρές γραμμές και τις λιτές σιλουέτες του σύγχρονου, σοφιστικέ Coperni.
Μια λευκή χνουδόμπαλα ξεπροβάλλει μέσα από την χαρακτηριστική κόκκινη μπότα Rubber Bridge, ένα τοσοδούλικο πλασματάκι, ποζάρει γεμάτο αθωότητα, πριν τη σκανταλιά, πάνω στη bestseller τσάντα χειρός Swipe, ενώ δύο «νοικοκυρεμένες» μίνι ψιψίνες επιθεωρούν τα φρεσκοπλυμένα, απλωμένα ρούχα-μινιατούρες Coperni, κρεμασμένα στο σκοινί. Κάθε στιγμιότυπο της φωτογράφισης χαρακτηρίστηκε ως ένα ταμπλώ κομψότητας και ζωοφιλίας από τους ενθουσιασμένους κριτικούς. Οι γοητευτικές εικόνες και το παιγνιώδες πνεύμα της φωτογράφισης έχουν γίνει αντικείμενο της πιο θερμής υποδοχής όχι απλά από τους κλασικούς λάτρεις της μόδας αλλά και από τους γατογονείς όλου του κόσμου.
Η δημιουργική κατεύθυνση της καμπάνιας υπερβαίνει μία καθιερωμένη αφήγηση μόδας και μία απλή προώθηση μοδάτων αντικειμένων. Η φωτογράφιση αποτελεί μία γιορτή, μία οικεία σε όλους μας μεταφορά για τη χαρά και τις μικρές απολαύσεις, που μοιράζεσαι απλόχερα την πιο ξεχωριστή περίοδο των χριστουγεννιάτικων διακοπών.
Αυτή η ανάλαφρη αισθητική της γιορτινής καμπάνιας του brand, που δεν παίρνει και τόσο στα σοβαρά τον εαυτό του ανακαλεί τα γνώριμα συναισθήματα της ζεστασιάς και του αυθόρμητου ενθουσιασμού, που όλοι μας θέλουμε να νιώσουμε τις γιορτές παρέα με τους αγαπημένους μας. Ένα ενθύμιο του ότι τα Χριστούγεννα γινόμαστε όλοι ξανά παιδιά και τα πιο πολύτιμα δώρα στο τέλος είναι απλά… λίγα μαγικά γατάκια!