Τriumph A/W 2020

We Are Triumph: Μια καμπάνια αφιερωμένη σε όλες τις γυναίκες

Η Triumph είναι ενθουσιασμένη που παρουσιάζει το “We Are Triumph”: μια συναρπαστική νέα καμπάνια που θέτει κυριολεκτικά ως τα «πρόσωπα της καμπάνιας» - τις υπέροχες γυναίκες από τα διάφορα τμήματα της εταιρείας, από τη λιανική έως μάρκετινγκ, το IT έως το δημιουργικό τμήμα - που πρωταγωνιστούν σε μια σειρά από διασκεδαστικά βίντεο που σχετίζονται με εσώρουχα.

Χιουμοριστικές ιστορίες βασισμένες στα εσώρουχα και πιο συγκεκριμένα στα σουτιέν, με ευρεία θεματολογία όπως το αν η δαντέλα ή η λεία εφαρμογή είναι προτιμότερη. Οι γυναίκες συνδέονται άμεσα με την καμπάνια, η οποία έχει δημιουργηθεί με αυθεντικό τρόπο από άλλες αληθινές γυναίκες.

We are Triumph…η καμπάνια που τονίζει ότι η Triumph είναι μια εταιρεία που αποτελείται από αληθινές γυναίκες, με αληθινές απόψεις και αληθινές γνώσεις - και ποιος είναι ο ιδανικότερος ώστε να χαρίσει μια αυθεντική άποψη σε όλες τις άλλες γυναίκες; Οι γυναίκες της Triumph.

Η καμπάνια ξεκινά με μια σειρά από βίντεο που παρουσιάζουν τις γυναίκες της Triumph να μιλούν για τις δικές τους προσωπικές ιστορίες και επιλογές, σχετικά με τα εσώρουχα. Όλες όσες έλαβαν μέρος έχουν απαντήσει σε μια σειρά ίδιων ερωτήσεων και οι απαντήσεις που προκύπτουν είναι πραγματικά πολύτιμες, διότι έχουν προέλθει από εκείνες που στην ουσία χρησιμοποιούν τα προϊόντα. Η καμπάνια δεν έχει ξεχάσει βέβαια και τους ταλαντούχους άνδρες της εταιρείας, που έχουν ερωτηθεί ακριβώς τα ίδια πράγματα, δίνοντας απίστευτα χιουμοριστικές απαντήσεις, προσδίδοντας μια άλλη πινελιά στην όλη καμπάνια.

We are Triumph…η καμπάνια που δείχνει ότι ως αληθινές γυναίκες καταλαβαίνουν όλες τις σημαντικές πτυχές των εσωρούχων: γιατί η χρησιμότητα του σουτιέν είναι σημαντική, ποια είναι η σπουδαιότητα της άνεσης και της σωστής εφαρμογή και πόσο σημαντικά είναι αυτά για τη ζωή κάθε γυναίκας. Δεν υπάρχει πιο ιδανική ομάδα ατόμων που να μπορούν να προσφέρουν πληροφορίες για τον κόσμο της Triumph και των εσωρούχων της, από τις γυναίκες της Triumph.

Η Isabelle Bernier, επικεφαλής του Marketing Europe, σχολιάζει: «Στην Triumph, κατανοούμε τις ανάγκες των γυναικών για εσώρουχα επειδή είμαστε μια εταιρεία που αποτελείται από αληθινές γυναίκες. Το προϊόν μας είναι οι άνθρωποι μας. Η καμπάνια «We are Triumph» δείχνει το μείγμα των γυναικών που συμβάλουν στη δημιουργία των εσωρούχων μας, τη φιλοσοφία του brand μας και την επικοινωνία μας με τις καταναλώτριες…γιατί κι εμείς είμαστε καταναλώτριες. Οι γυναίκες της Triumph μπορούν να συσχετιστούν με άλλες γυναίκες, γι 'αυτό αυτή η καμπάνια θα έχει μεγάλη απήχηση»

We are Triumph…μια καμπάνια που θα ξεκινήσει την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας - μια ημέρα που γιορτάζει τα επιτεύγματα όλων των γυναικών σε ολόκληρο τον κόσμο και θα προβληθεί στα κοινωνικά δίκτυα της Triumph από τις 8 Μαρτίου.