Ναόμι, Ζιζέλ, Αντριάνα, Χέιλι και άλλα εμβληματικά supermodels στη νέα καμπάνια της Victoria's Secret
Μερικά από τα διασημότερα ονόματα στον κόσμο του μόντελινγκ πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια της Victoria’s Secret, «The Icon» -και αν κρίνει κανείς από τις μούσες που ποζάρουν στα εντυπωσιακά κλικ, ο τίτλος -αν μη τι άλλο- είναι απόλυτα ταιριαστός.
Φαίνεται ότι η Victoria’s Secret συνεχίζει πεισματικά τις προσπάθειες rebranding, ύστερα από κάμποσα χρόνια που μένει στην αφάνεια, αναπολώντας τις λαμπερές επιδείξεις μόδας με τα γνωστότερα supermodels να περπατούν ως «αγγελάκια», φορώντας φτερά και μικροσκοπικά εσώρουχα. Το 2019 το show ακυρώθηκε αφού το ενδιαφέρον του κοινού είχε μειωθεί αισθητά και η εποχή πλέον δεν ζητούσε να δει μόνο γυναίκες με σώμα που έμοιαζε αποτέλεσμα φώτοσοπ, αλλά μια ευρεία γκάμα σωματότυπων -βλέπε Fenty.
Μάλιστα, τον Νοέμβριο του 2018, ο πρώην chief marketing officer της εταιρίας, Ed Razek, μιλώντας στη Vogue, είπε ότι τα plus size και τα trans μοντέλα δεν ήταν το κατάλληλο fit για τα shows της Victoria’s Secret, δήλωση για την οποία απολογήθηκε, αλλά που τελικά οδήγησε στην απομάκρυνσή του από την εταιρία. Τρεις μήνες μετά, ανακοινώθηκε το κλείσιμο των 53 καταστημάτων στις Η.Π.Α., ενώ αργότερα το μοντέλο Σανίνα Σάικ ανακοίνωσε ότι δεν θα πραγματοποιηθεί το show -για πολλούς αυτό δεν αποτέλεσε έκπληξη.
Από τότε, το brand κάνει προσπάθειες να ορθοποδήσει και να επιστρέψει στις παλιές του δόξες, συνεργαζόμενο με τρανς και plus size μοντέλα, αλλά και γυναίκες άνω των 50 -μέχρι τότε στα catwalks βλέπαμε αποκλειστικά μοντέλα κάτω των 40.
Πιο πρόσφατη προσπάθειά του, η καμπάνια στην οποία ενώνουν τις δυνάμεις τους μερικά από τα πιο διάσημα supemodels στον κόσμο, τα οποία έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν με το brand.
Η νέα καμπάνια της Victoria's Secret
Μεταξύ αυτών, η Naomi Campbell και η Giselle, οι οποίες εμφανίζονταν στην πασαρέλα της Victoria’s Secret έως και το 2005, η Adriana Lima, που αποχώρησε ως μούσα της εταιρίας το 2018, και η Candice Swanepoel, που παρέμεινε στο δυναμικό του brand έως την ακύρωση του show το 2019.
Το dream team των supermodels συμπληρώνουν οι Hailey Bieber, Emily Ratajkowski, Paloma Elsesser, Sui He και Adut Akech, οι οποίες επίσης κατά καιρούς έχουν συνεργαστεί με το brand.
Η καμπάνια για τη νέα συλλογή «The Icon» της Victoria’s Secret -η οποία κυκλοφορεί σήμερα (10/8)- λίγο καιρό πριν την κυκλοφορία του «Victoria’s Secret’s World Tour», το νέο fashion show-ντοκιμαντέρ του brand, όπου θα παρουσιαστούν συλλογές 20 σχεδιαστών, αλλά και νέες δημιουργίες της Victoria’s Secret.