Η Τζίτζι Χαντίντ στη νέα σουρεαλιστική καμπάνια του Jacquemus σαν άλλη «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων»
Η Τζίτζι Χαντίντ πρωταγωνιστεί στη νέα σουρεαλιστική καμπάνια του Jacquemus, η οποία αντικατοπτρίζει άψογα τον fun χαρακτήρα του διάσημου σχεδιαστή.
Είναι μια από τις πιο περιζήτητες μούσες της μόδας, έχει συνεργαστεί ίσως με όλους του κορυφαίους οίκους μόδας στον κόσμο, έχει κοσμήσει τα εξώφυλλα των σπουδαιότερων περιοδικών μόδας στον κόσμο και όλες οι fashionistas αντιγράφουν το off-duty supermodel style στις καθημερινές εμφανίσεις της. Ο λόγος για την Τζίτζι Χαντίντ, η οποία έχει πρωταγωνιστήσει σε τόσες πολλές καμπάνιες από τότε που ξεκίνησε την καριέρα της στο μόντελινγκ που είναι αδύνατο να της μετρήσεις.
Πρόσφατα, κυκλοφόρησε η νέα καμπάνια του οίκου Jacquemus «Le Chouchou» για τη σεζόν Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2023-2024, με την Τζίτζι Χαντίντ να ποζάρει σαν άλλη «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων», φορώντας εκκεντρικά -και πολλές φορές σχεδόν σουρεαλιστικά- looks, τα οποία ωστόσο είναι άξιο δείγμα της παιχνιδιάρικης αισθητικής και του χιούμορ που χαρακτηρίζει τον διάσημο σχεδιαστή.
Ίσως το πιο εκκεντρικό από όλα τα looks ήταν το τεράστιο σφαιρικό κομμάτι που έμοιαζε με αβγό, με απλικέ λουλούδια, το οποίο κάλυπτε ολόκληρο το πάνω μέρος της και ως τα γόνατα και συνδυάστηκε με δαντελένια φλατ παπούτσια τύπου Mary Jane. Σε άλλο κλικ τη βλέπουμε να κρατά ένα λάστιχο και να γελά ανέμελη, με ένα επίσης σφαιρικό ρούχο, το οποίο ωστόσο είναι μια «μίνιμαλ», αφού πρόκειται για ένα είδος μίνι, στράπλες φορέματα με παγιέτες.
Ανάμεσα στα κομμάτια που θα μπορούσε να φορέσει μια fashionista και στην everyday καθημερινότητά της ήταν το στιλάτο και θηλυκό λευκό φόρεμα με μεγάλα πουά και balloon ρομαντικά μανίκια, το οποίο ταίριαξε τέλεια με τις two-toned μπαλαρίνες που φορούσε η Τζίτζι Χαντίντ.
Η Τζίτζι Χαντίντ φωτογραφήθηκε επίσης με ένα balloon φόρεμα, ενσαρκώνοντας τέλεια το strawberry girl trend που μονοπώλησε το ενδιαφέρον των fashion media το φετινό καλοκαίρι, μέσα σε μια τεράστια μπανιέρα, με τους αφρούς να δημιουργούν ένα εντυπωσιακό εφέ, αλλά και κρατώντας ένα ιδιαίτερο αξεσουάρ σαν μαξιλάρι.
Οι φωτογραφίες ενθουσίασαν τους fashion lovers, οι οποίοι κάνουν λόγο για μια καμπάνια που είναι «absolutely Jacquemus».