Τα Birkenstock μόλις απέκτησαν χειμωνιάτικη εκδοχή -Κοτλέ, σε ιδιαίτερα χρώματα
Μπορεί η τάση των ugly shoes να ξεκίνησε το 2016, με τα θρυλικά, πλέον, Triple S sneakers του οίκου Balenciaga, αλλά όπως όλα δείχνουν, 7 χρόνια μετά η γοητεία της δεν έχει ξεθωριάσει.
Οι οίκοι και τα highstreet brands λάνσαραν άφθονα ζευγάρια χοντροκομμένα, πολύχρωμα αθλητικά, sneakers -μποτάκια και παπούτσια με περίεργα τακούνια, διακοσμητικά και κοψίματα
Έκτοτε, οι πιο κομψές και εκλεπτυσμένες εκδοχές παπουτσιών επέστρεψαν στις τάσεις, είτε ως λευκά χαριτωμένα sneakers είτε ως μπαλαρίνες, mary janes ή γόβες με σοφιστικέ χαμηλό τακούνι.
Ωστόσο, η τάση των «άσχημων» πλην βολικών παπουτσιών δεν έφυγε ποτέ ουσιαστικά από το προσκήνιο -μάλιστα, έμπιστες μάρκες ανατομικών παπουτσιών που είχαν για χρόνια το δικό τους φανατικό κοινό είδαν τα προϊόντα τους να γίνονται viral εν μία σεζόν.
Και παρ΄όλο που τα «άσχημα» Crocs είδαν τη δημοφιλία τους να ανεβαίνει κατακόρυφα, με οίκους όπως ο Gucci να λανσάρουν designer εκδοχές των μοντέλων τους, το brand που αποτέλεσε τη μεγαλύτερη έκπληξη ήταν τα Birkenstock.
Το 2019, πωλήθηκαν σχεδόν 24 εκατομμύρια ζευγάρια σε περισσότερες από 100 χώρες, ενώ στις αρχές του Οκτωβρίου, η Birkenstock - το πλειοψηφικό μερίδιο της οποίας ανήκει πλέον σε μια αμερικανική χρηματοοικονομική εταιρεία που υποστηρίζεται από τον γαλλικό οίκο πολυτελείας LVMH - ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με εκτιμώμενη αξία 9,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Τα ανατομικά, άνετα καλοκαιρινά σανδάλια λατρεύτηκαν και λατρεύονται από τις πιο επιδραστικές γυναίκες της μόδας, ενώ τον περασμένο χειμώνα η κλειστή εκδοχή τους, δηλαδή τα Birkenstock clogs γινόταν διαρκώς sold out σε συγκεκριμένα χρώματα.
Τώρα, η Birkenstock, που βρίσκεται μάλλον στο απόγειό της, λανσάρει και επίσημα μια πιο χειμερινή εκδοχή των παπουτσιών της, με κοτλέ υφή.
Σε σκούρο μπλε, φωτεινό κόκκινο και ταμπά, τα κοτλέ σανδάλια αλλά και clogs συνδυάζονται ιδανικά με κάλτσες σε neutral αποχρώσεις και δίνουν μια cosy νότα στο ντύσιμο.
Μάλιστα, για την νέα τους καμπάνια, η Birkenstock συνεργάστηκε με το περιοδικό Dazed, για μια faded φθινοπωρινή φωτογράφιση.