Η Spring/Summer '24 συλλογή της Prada, ένα love affair μεταξύ σύγχρονου στιλ και ραπτικής δεξιοτεχνίας
Η Miuccia Prada είναι μία από τις πιο ιδιοσυγκρασιακές δημιουργούς στην ιστορία της μόδας.
Η αγάπη και η αφοσίωσή της στο «άσχημο», που θεωρεί ότι είναι πολύ πιο ανεξερεύνητο, ενδιαφέρον και καλλιτεχνικό, απελευθέρωσε τις γυναίκες από τα ασφυκτικά waistlines, και έδωσε στη σύγχρονη θηλυκότητα ένα επιπλέον πεδίο έκφρασης μέσω των ρούχων.
Ίσως το πιο εντυπωσιακό στην πορεία της να είναι η συνέπειά της στο προσωπικό της όραμα -ποτέ οι συλλογές Prada δεν έδειξαν «αγχωμένες» να ακολουθήσουν κάποια τάση, να προσαρμοστούν ή να «εξευγενιστούν».
Αντίθετα, ο οίκος, που πέρυσι αύξησε τις πωλήσεις του, απέδειξε ότι ακόμη ηγείται του παιχνιδιού -και το κάνει με ασυναγώνιστο στιλ.
Για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, η Prada δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι θέλησε να μιλήσει για τα ρούχα, και όχι πια για ιδέες και εμπνεύσεις.
Αυτό που εννοούσε, ήταν ότι για αυτή τη σεζόν, η ίδια και ο Raf Simons εστίασαν στο craftmanshipm, δηλαδή στα εργαστήρια όπου κατασκευάζονται τα ρούχα με ακόμη πιο ανεπτυγμένες και ντελικάτες τεχνικές.
Η έμφαση στη λεπτομέρεια ήταν ορατή στα 60s shift dresses που πρωταγωνιστούσαν στο show, σε υπέροχες παστέλ αποχρώσεις από οργάντζα, τα οποία είχαν καλυφθεί από μεταξένια γάζα που τους έδινε μια αιθέρια κίνηση.
Εκτός από τα φορέματα, τα κρόσσια, που είχαν επίσης δυνατή παρουσία στο show, είτε έδιναν 3D βάθος στα prints των πουκαμίσων, είτε ντύθηκαν τα ίδια από αληθινά κοσμήματα και μετατράπηκαν σε ζώνες ή λεπτομέρειες φορεμάτων.
Εκτός από τις signature γραμμές της Prada με τα φορέματα και τα ταγιέρ, το show διάνθιζαν looks με τονισμένη μέση όπως τα micro sorts φορεμένα με ψηλές κάλτσες, loafers και ογκώδη πουκάμισα, μίντι φούστες με διαφάνεια, 20s like φορέματα με τρουκς και utility jackets, αλλά και statement αξεσουάρ.
Συγκεκριμένα, τα εξώφτερνα φλατ σε αποχρώσεις φρούτων όπως το δροσερό lime και το πορτοκαλί, αλλά και οι τσάντες, που αντί για χερούλι είχαν ένα μικροσκοπικό γλυπτό κεφάλι άνδρα, το οποίο σχεδίασε για πρώτη φορά ο παππούς της Prada το 1913, καθώς αγαπούσε να συλλέγει διακοσμητικά και μικροαντικείμενα στα ταξίδια του.