Η Spring/ Summer 2024 καμπάνια του οίκου Dolce & Gabbana αποτίνει φόρο τιμής στην κομψότητα του black & white
Ο οίκος Dolce & Gabbana αποκάλυψε τη νέα καμπάνια του, την οποία επιμελήθηκε ο Steven Meisel και οι fashion lovers δηλώνουν ενθουσιασμένοι.
Όταν οι Stefano Dolce και Domenico Gabbana παρουσίασαν τη συλλογή Spring/Summer 2024 στο Μιλάνο πριν από μερικούς μήνες, οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι η μεταστροφή τους στο black & white ήταν ίσως μη αναμενόμενη, αφού τις περισσότερες φορές επιλέγουν την πιο extravagant και πλούσια αισθητική, γεμάτη χρώμα -ειδικά για μια καλοκαιρινή συλλογή.
Το σχεδιαστικό δίδυμο λοιπόν, εμπνευσμένο από τη θηλυκότητα και τη γοητεία των γυναικών σε κάθε ηλικία, είχε ως πηγή ιδεών ασπρόμαυρες φωτογραφίες και γυναικεία πορτραίτα του παρελθόντος- ως εκ τούτου, το μαύρο και το λευκό είναι τα κυρίαρχα χρώματα της σεζόν.
Αναζητώντας, λοιπόν, τον ορισμό της νέας θηλυκότητας, θέτοντας ως πρώτο πλάνο τον αισθησιασμό, τον αυθορμητισμό και τη φυσικότητα, καταρρίπτοντας παράλληλα ηλικιακούς περιορισμούς.
Στην πασαρέλα είδαμε κομμάτια κινούνται με χάρη ανάμεσα στις κομψές σιλουέτες, τη διαχρονική κομψότητα της δεκαετίας του 1960, το συναρπαστικό παιχνίδι του μαύρου και του λευκού, τις πλούσιες υφές και την αδιαμφισβήτητη αισθητική του οίκου Dolce&Gabbana, αποτυπώνοντας με ακρίβεια την ουσία μιας σίγουρης και σαγηνευτικής γυναίκας.
Διαφάνειες, φορέματα από τούλι με κορσέδες, σέξι εσώρουχα από κάτω, ασύμμετρα κομμάτια και ελαφριά μεταξωτά σιφόν, πουά ή λεοπάρ συμπληρώνουν ιδανικά τη συλλογή.
Η Spring/ Summer 2024 καμπάνια του οίκου Dolce & Gabbana
Για την καμπάνια, ο οίκος Dolce & Gabbana εμπιστεύτηκε τη ματιά και την αισθητική ενός μετρ του φακού. Ο λόγος για τον Steven Meisel, ο οποίος μετρά πολλές συνεργασίες με τους Ιταλούς μόδιστρους και κάθε φορά το «πάντρεμα» είναι το ίδιο εντυπωσιακό.
Ο οίκος Dolce & Gabbana είναι γνωστός για τις πληθωρικές καμπάνιες του, με πολλά μοντέλα. Το ίδιο ισχύει και τώρα, με την ασπρόμαυρη φιλοσοφία να παραμένει σημαντικό στοιχείο, η καμπάνια αποπνέει το στιλ της μεσογειακής Ιταλίας μιας άλλης εποχής.
Ίσως καποια mob wife aesthetic vibes να θυμίζουν τις ταινίες του Σκορσέζε των ‘90s, όπως τα «Καλά Παιδιά» και «Καζίνο», αλλά και το ντύσιμο των Ιταλίδων γιαγιάδων σε παραθαλάσσιες περιοχές του Νότου. Σε κάθε περίπτωση οι φωτογραφίες καταφέρνουν να εκφράσουν άψογα το ταμπεραμέντο και τον μαξιμαλισμό των δύο fashion designers, ακόμα και χωρίς καθόλου χρώμα -και αυτό σίγουρα είναι μοναδικό.
Άλλωστε όταν συνεργάζονται ένας πολυτελής ιταλικός οίκος μόδας και ένας μάγος του φακού που έχει συνεργαστεί με τα σπουδαιότερα brands και περιοδικά στον κόσμο, τότε κανείς δεν μπορεί παρά να περιμένει ένα jaw-dropping αποτέλεσμα. Κάτι που σε αυτήν την περίπτωση έγινε πραγματικότητα.