Στο show του οίκου Undercover η μαγεία επέστρεψε στα ρούχα
Ένα κύμα πρακτικότητας φαίνεται να «σάρωσε» τα shows των φετινών εβδομάδων μόδας (ειδικά εκείνης του Παρισιού).
Η στροφή των σχεδιαστών προς ρούχα που μπορούν να φορεθούν άμεσα (άρα να πουληθούν ευκολότερα) είναι ίσως ενδεικτική της εποχής ή μπορεί απλώς να πρόκειται για σύμπτωση.
Αφήνουν οι designers τον πειραματισμό για τις couture συλλογές και εστιάζουν σε wearable ρούχα για την πόλη; Μένει να φανεί στις επόμενες συλλογές, αν και, η πρόκληση των πρακτικών μεν, ιδιαίτερων δε ρούχων, θα μπορούσε όντως να πάει τη μόδα ένα βήμα παρακάτω.
Η επιστροφή στη μαγεία και το όνειρο, πάντως, ήταν εκείνο που έκανε το διαδίκτυο να μιλά για το show του οίκου Undercover, το brand που ίδρυσε ο Ιάπωνας Jun Takahashi.
Τα κοστούμια και τα φορέματα στην πασαρέλα ήταν καλυμμένα από οργάντζα με prints που έμοιαζαν βγαλμένα από παραμύθια -σαν τα ρούχα να είχαν ένα έξτρα, μαγικό layer που τους έδινε βάθος.
Ωστόσο, το σημείο που έκλεψε την παράσταση ήταν χωρίς αμφιβολία το φινάλε, όπου τα φώτα στο runway έσβησαν και μοντέλα με φορέματα που φωτίζονταν από μέσα βγήκαν στην πασαρέλα.
Μια πιο προσεκτική ματιά αποκάλυπτε ότι επρόκειτο για φορέματα με ενσωματωμένα θερμοκήπια με αληθινά άνθη, ενώ ορισμένα περιελάμβαναν και ζωντανές πεταλούδες -επιλογή που προβλημάτισε, αν και ο Takahashi διευκρίνισε ότι θα απελευθερώνονταν αμέσως μετά το show.
Πάντως, το soundtrack της ταινίας Wings of Desire (1987) που έντυσε μουσικά την πασαρέλα ενίσχυσε το ονειρικό στοιχείο του show, σαν οι «άγγελοι» της σουρεαλιστικής μόδας να εμφανίστηκαν σαν από μηχανής θεοί στην καρδιά της παρισινής εβδομάδας μόδας.