Μπικίνι Burberry: Ένα διαχρονικό staple κομμάτι που διαρκώς επαναπροσδιορίζεται -Η νέα swimwear καμπάνια του οίκου
Όπως και το χαρακτηριστικό καρό σχέδιο της μάρκας, έτσι και το εμβληματικό μπικίνι της Burberry αποτελεί ένα διαχρονικό σύμβολο στην ιστορία της σύγχρονης μόδας.
Από την αξέχαστη στιγμή που η Beyoncé φόρεσε το ταρταρούγα μπικίνι σε μια πισίνα χωρίς νερό για το βιντεοκλίπ "Bonnie & Clyde" το 2004 μέχρι τις πιο πρόσφατες εμφανίσεις της Irina Shayk που φόρεσε το εμβληματικό μαγιό κατά τη διάρκεια των διακοπών της στην Ισπανία, το μπικίνι Burberry παραμένει σταθερά ένα staple καλοκαιρινό κομμάτι που αντέχει στη δοκιμασία του χρόνου.
Αν και η βρετανική μάρκα ιδρύθηκε το 1856 από τον Thomas Burberry εστιάζοντας στις καπαρντίνες και τα αδιάβροχα κομμάτια, ήδη από τη δεκαετία του 1920 το statement καρό print της Burberry άρχισε να πρωταγωνιστεί σε πολλά διαφορετικά ενδύματα.
Η νέα swimwear καμπάνια της Burberry:
Περισσότερα από 40 χρόνια αργότερα, το 1967, το ταρτάν μοτίβο αναδείχθηκε σε σήμα κατατεθέν του πολυτελούς οίκου, πρωταγωνιστώντας στην πλειοψηφία των προϊόντων του. Με την πάροδο των ετών, το iconic Burberry check print μετατράπηκε σε ένα-πλέον αναγνωρίσιμο- σύμβολο κύρους και γοήτρου, ειδικά κατά τη διάρκεια της logomania που κυριάρχησε τη δεκαετία του '90.
Τώρα, ο νεοδιορισθείς δημιουργικός διευθυντής της Burberry, Daniel Lee -ο οποίος έχει ένα ισχυρό ιστορικό με viral ενδυματολογικές επιτυχίες- επαναφέρει το εμβληματικό καρό του brand στο προσκήνιο, με την κυκλοφορία μιας νέας καμπάνιας μαγιό. Στην ιστοσελίδα του πολυτελούς οίκου θα βρείτε το κλασικό μπικίνι Burberry μαζί με νέες, επαναπροσδιορισμένες εκδοχές που περιλαμβάνουν νέες αποχρώσεις, όπως το μπλε και το μαύρο.