Winter Wonderland: Ο οίκος Moncler απογειώνει την κομψότητα του après-ski με ένα εντυπωσιακό show
Ο οίκος Moncler έκανε και πάλι τη διαφορά, παρουσιάζοντας μια εκθαμβωτική επίδειξη μόδας για τη σειρά Grenoble με skiwear στο αεροδρόμιο Courchevel Altiport.
Το Courchevel Altiport είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά αεροδρόμια στον κόσμο, γνωστό για το ακραίο του υψόμετρο και τον σύντομο διάδρομο προσγείωσης. Βρίσκεται στις γαλλικές Άλπεις, στα 2.008 μέτρα υψόμετρο!
Η επιλογή της τοποθεσίας δεν ήταν τυχαία. Το Courchevel, το «κόσμημα» της περιοχής Les Trois Vallées, είναι συνώνυμο με την πολυτέλεια και το κοσμοπολίτικο στιλ, προσελκύοντας λάτρεις του σκι και της υψηλής ραπτικής από όλο τον κόσμο. Η επίδειξη, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το βράδυ, αποτέλεσε το αποκορύφωμα μιας διήμερης εμπειρίας που προσέφερε στους καλεσμένους μια γεύση από τον πολυτελή τρόπο ζωής του Courchevel, περιλαμβάνοντας après-ski εκδηλώσεις, μουσικές βραδιές και διασκέδαση σε exclusive nightclubs.
«Αυτό δεν ήταν απλώς ένα fashion show, αλλά μια εμπειρία», δήλωσε ο Remo Ruffini, πρόεδρος και CEO της Moncler. «Θέλω η Moncler να είναι κάτι περισσότερο από ένα brand. Θέλω να δημιουργούμε εμπειρίες που να αγγίζουν τους καταναλωτές μας, να τους κάνουν να αισθάνονται μέρος μιας κοινότητας».
Ο οίκος Moncler κατάφερε να μεταφέρει αυτό το όραμα, με ένα event που δεν είχε τίποτα το εταιρικό ή τυπικό, αλλά αντιθέτως απέπνεε μια αίσθηση ζεστασιάς και οικειότητας, σαν μια μεγάλη συγκέντρωση φίλων. Μεταξύ των λαμπερών καλεσμένων ήταν οι Anne Hathaway, Adrien Brody, Jessica Chastain, Penn Badgley, Ashley Park, Leonardo DiCaprio, Brooklyn Beckham, Nicola Peltz και πολλοί άλλοι.
Η Moncler Grenoble είναι αφιερωμένη στα χειμερινά σπορ, αλλά πάντα με μια πολυτελή αισθητική. Η συλλογή παρουσίασε 140 looks, με ρούχα που αποπνέουν τόσο δυναμισμό όσο και κομψότητα.
Η πρώτη εμφάνιση ήταν ένα jumpsuit με cargo τσέπες, φτιαγμένο από denim με αδιάβροχη επεξεργασία, δείχνοντας την έμφαση της Moncler στην καινοτομία. Η συλλογή περιλάμβανε κομψά bouclé και tweed σετ με ρετρό αναφορές στη δεκαετία του ’60, πολυτελή tartan και houndstooth μάλλινα κομμάτια, καθώς και statement faux γούνινα πανωφόρια. Στα γυναικεία looks, εντυπωσίασαν τα chunky πλεκτά puffers με ασορτί ζιβάγκο και wrap φούστες, καθώς και τα snow boots που σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με τη Moon Boot.
Η ανδρική σειρά είχε έντονο activewear χαρακτήρα, με κοτλέ κομμάτια, ολόσωμες φόρμες και retro-inspired σχέδια που ικανοποιούν απόλυτα τόσο τους λάτρεις του σκι όσο και του après-ski στιλ. Τα μοντέλα περπάτησαν στην πασαρέλα κρατώντας Moncler Grenoble snowboard, συμπεριλαμβανομένου του νέου μοντέλου που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Shaun White.
Μια πασαρέλα βγαλμένη από κινηματογραφική ταινία
Το σκηνικό ήταν αντάξιο μιας χολιγουντιανής παραγωγής: μια ζωντανή ορχήστρα συνόδευε το show, ενώ στο νυχτερινό ουρανό προβάλλονταν πολικές λάμψεις. Τα μοντέλα εμφανίστηκαν σαν να επέστρεφαν από μια αποστολή υψηλής αδρεναλίνης, θυμίζοντας σκηνές από την ταινία «The Spy Who Loved Me» με τον Τζέιμς Μποντ.
Η έκπληξη της βραδιάς ήταν η ξαφνική χιονοθύελλα που ξέσπασε το απόγευμα του Σαββάτου, κάτι που σπάνια συμβαίνει στο Courchevel τέτοια εποχή. Ο οίκος Moncler προσάρμοσε άμεσα το πρόγραμμα, προσφέροντας στους καλεσμένους καπιτονέ cape κουβέρτες αντί για τις κλασικές fleece των αεροπορικών εταιρειών, διατηρώντας το πολυτελές concept της εκδήλωσης.
Ο Ruffini επεσήμανε πως η στρατηγική της Moncler είναι να ενισχύσει τη σειρά Grenoble, χωρίς επιθετική ανάπτυξη αλλά με σταθερά βήματα προς την κορυφή του luxury ski apparel. Ανάμεσα στα σχέδια της εταιρείας είναι η δημιουργία περισσότερων exclusive καταστημάτων της Grenoble σε κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς, όπως το Courchevel, το Aspen και το Niseko στην Ιαπωνία.
Η Moncler απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι κάτι παραπάνω από μια μάρκα ρούχων: δημιουργεί έναν ολοκληρωμένο lifestyle κόσμο που συνδυάζει τη μόδα, την εμπειρία και την πολυτέλεια, προσφέροντας στους πελάτες της όχι μόνο προϊόντα, αλλά και αξέχαστες στιγμές. Όπως είπε και ο Ruffini, «Στόχος μας είναι να κάνουμε την Moncler μια εταιρεία εμπειριών». Και αν κρίνουμε από το εντυπωσιακό show στο Courchevel, βρίσκεται ήδη πολύ κοντά σε αυτόν τον στόχο.