Η Pre Fall 2021 καμπάνια του Louis Vuitton είναι ένα mix ‘n match αναφορών με κινηματογραφικό feel
Ο Nicolas Ghesquière συνήθως σχεδιάζει και επιβλέπει τα ρούχα του Louis Vuitton ως καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, όμως αυτή τη φορά πέρασε πίσω από τον φωτογραφικό φακό για την νέα του καμπάνια.
Η ηθοποιός Stacy Martin με την αέρινη αλλά δυναμική φυσιογνωμία της γίνεται η μούσα των looks της συλλογής που εξερευνούν την έννοια των ετερόκλητων αναφορών.
Η φωτογράφιση της συλλογής έγινε σε έναν πύργο στη γαλλική εξοχή και το τελικό αποτέλεσμα είναι άκρως κινηματογραφικό -άλλωστε ο ίδιος ο Ghesquière ανέφερε το Blue Velvet του Ντέιβιντ Λιντς σαν μία από τις αναφορές του.
Τρία κυρίαρχα στοιχεία μπλέκονται δυναμικά -τα ζωηρά χρώματα, τα ρομαντικά κομμάτια και τα basics with a twist, δημιουργώντας μια απόλυτα φρέσκια αλλά και κάπως μπερδεμένη εικόνα που αντανακλά ιδανικά την εποχή.
Όπως πάντα, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στα αξεσουάρ με statement mini bags σε έντονα χρώματα να μαγνητίζουν το βλέμμα και να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στα ήδη busy looks.