Louis Vuitton Cruise 2024: Ο Nicolas Ghesquière μεταμόρφωσε τα μοντέλα του σε σύγχρονες γοργόνες
Το πρώτο show του οίκου Louis Vuitton στην Ιταλία παρουσίασε ο καλλιτεχνικός διευθυντής Nicolas Ghesquière.
Από το 2013 που ο Nicolas Ghesquière ανέλαβε τα ηνία του οίκου Louis Vuitton ως καλλιτεχνικός διευθυντής, ύστερα από την αποχώρηση του Marc Jacobs, φάνηκε ότι δεν ήθελε να πατήσει σε γνωστές πεπατημένες, αλλά να αναδείξει την πλούσια κληρονομιά του brand μέσα από τη δική του ματιά, η οποία πάντα ισορροπεί ανάμεσα στη διαχρονικότητα και τη σύγχρονη εποχή.
Ο ίδιος πάντα επιλέγει με προσοχή τα venues όπου πραγματοποιούνται τα εντυπωσιακά shows του οίκου και αυτή τη φορά η τοποθεσία έπαιξε σημαντικό παράγοντα για το storytelling της συλλογής, που μας μετέφερε σε έναν κόσμο σχεδόν μυθικό και σουρεαλιστικό, σίγουρα glam και fashionable.
Ύστερα από το pre-fall show που πραγματοποιήθηκε στη Σεούλ πριν από λίγο καιρό, ο οίκος Louis Vuitton μας παραπέμπει τώρα σε ένα εντελώς διαφορετικό σκηνικό, απόλυτα ονειρικό και παραμυθένιο. Η πασαρέλα για την cruise συλλογή φιλοξενήθηκε στην Isola Bella, ένα μικρό αλλά εμβληματικό νησί στη Λίμνη Ματζόρε, στις νότιες Άλπεις, στα σύνορα Ιταλίας και Ελβετίας, ενώ η guest list περιελάμβανε μερικές από τις πιο λαμπερές stars του διεθνούς στερεώματος και πιστές οπαδούς του brand, όπως η Κατρίν Ντενέβ, η Κέιτ Μπλάνσετ, η Έμα Στόουν και η Όπρα Γουίνφρεϊ.
Το νησί ανήκει εδώ και 500 χρόνια στη γνωστή οικογένεια των Μπορομέο και αποτέλεσε το πιο ειδυλλιακό σκηνικό. Μάλιστα, ο βροχερός ανοιξιάτικος καιρός ανάγκασε τον Nicolas Ghesquière να αλλάξει τα σχέδιά του και αντί να γίνει η πασαρέλα στους κήπους του ιδιωτικού νησιού να γίνει στο μπαρόκ Παλάτι των Μπορομέο -ένα jaw-dropping κτίριο άξιο να αναδείξει τα κομμάτια ενός οίκου που μετρά αναρίθμητα χρόνια στιλιστικής κληρονομιάς.
Το cruise 2024 show του οίκου Louis Vuitton:
Η γοητεία της λίμνης φάνηκε να λειτούργησε ως την ιδανική έμπνευση για τον Nicolas Ghesquière ενώ σχεδίαζε την απίθανη κολεξιόν του. Κοιτάζοντας τις μούσες του ταλαντούχου μόδιστρου κανείς μπορεί άνετα να τις παρομοιάσει με νύμφες της λίμνης ή του υδάτινου στοιχείου εν γένει, σαν να είναι γοργόνες ή κάποια άλλα μυθικά πλάσματα που αναδύθηκαν από το νερό για να μεταμορφωθούν ύστερα σε εντυπωσιακά μοντέλα.
«Ξεκινήσαμε με την ιδέα ότι τα κορίτσια μόλις βγήκαν από το νερό, σαν να είναι γοργόνες της λίμνης και μεταμορφώνονται σε κάτι άλλο» τόνισε ο creative director του label.
Το υδάτινο στοιχείο ήταν εμφανές σε κάθε κομμάτι του οίκου, από τα sporty outfits, που παρέπεμπαν στη στολή των scuba-divers σε μια avant-garde εκδοχή (σκεφτείτε πώς θα τη φορούσε μια νύμφη), όπου τα σκληρά υφάσματα διαμορφώθηκαν σε περίτεχνα σχέδια με πιέτες, που θύμιζαν πτερύγια, και ευφάνταστα prints. Η φούστα με τις oversized πούλιες τοποθετημένες έτσι ώστε να μοιάζουν με λέπια ήταν επίσης ένα από τα highlight του catwalk, όπως και οι τσάντες -άλλες σε γεωμετρικό σχέδιο, άλλες oversized, άλλες πολύχρωμες, άλλες κλασικές (φυσικά δεν έλειπαν εκείνες που ενίσχυαν το mermaidcore style της κολεξιόν).
Τα dramatic headpieces που φορούσαν τα μοντέλα είναι custom-made από εργαστήριο στη Ρώμη.
Το παραμυθένιο και πριγκιπικό στοιχείο ενισχύθηκε με τα αέρινα και αριστοκρατικά φορέματα που έκλεισαν το show -μια σύνθεση από μετάξι, οργάντζα και δαντέλα, όπου τα παστέλ και σοφιστικέ χρώματα κυριαρχούσαν. Ντραπέ, φτιαγμένα με τέτοιο τρόπο που θύμιζαν γλυπτά, κύματα ή ουρά γοργόνας, κάθε ένα ολοκλήρωνε μοναδικά την απόκοσμη σχεδόν αισθητική της συλλογής.