Ακρόπολη, Πύργος του Άιφελ, Σινικό Τείχος -Η pre fall καμπάνια του Balenciaga κατακτά τον κόσμο
Ο Demna Gvasalia δεν αστειεύεται -οδηγεί τον οίκο Balenciaga σε ένα πολύ συγκεκριμένο μονοπάτι επιτυχίας με συγκεκριμένη αισθητική.
Τερματίζοντας την έννοια του oversized και τεντώνοντας τα όρια του κοινώς αποδεκτού ως «ωραίο» ο Gvasalia έχει δημιουργήσει φανατικό κοινό και buzz γύρω από τον οίκο, παρά το γεγονός ότι έχει πολύ δυνατό ανταγωνισμό.
Κάποτε ζήτησε από τους κατοίκους μίας πόλης να φωτογραφηθούν ως μοντέλα για την καμπάνια του και άλλοτε παρουσίασε το show του σε έναν χώρο εμπνευσμένο από το Ευρωκοινοβούλιο.
Αυτή τη φορά, για την καμπάνια Pre Fall 2021 αποφάσισε να βγάλει (εικονικά) γλώσσα στους περιορισμούς της πανδημίας και φωτογράφισε τα μοντέλα μπροστά από τα διασημότερα μνημεία του κόσμου.
Πύργος του Άιφελ, Σινικό Τείχος, Taj Mahal, Πύλη του Βραδεμβούργου και Ακρόπολη (με τις σκαλωσιές) γίνονται το πιο cult φόντο για την over the top, grunge χειμωνιάτικη συλλογή του οίκου.
Φυσικά, το αποτέλεσμα της φωτογράφισης είναι Photoshop, τονίζοντας με έμμεσο, έξυπνο τρόπο πόσο λείπουν σε όλους μας τα ταξίδια, ενώ τη συλλογή συνοδεύει ένα βίντεο τριών λεπτών με τίτλο Feel Good Video που αποτελεί μια συρραφή εικόνων και στιγμών που στόχο έχουν να προκαλέσουν θετικά συναισθήματα στον θεατή.
Ίσως η πιο σημαντική πληροφορία για τη συγκεκριμένη καμπάνια είναι ότι το 90.6% των υφασμάτων είναι sustainable!
Δείτε τις εντυπωσιακές φωτογραφίες της καμπάνιας.
Δείτε το βίντεο.