Gucci

Η καμπάνια της πρώτης συλλογής του Sabato de Sarno για τον οίκο Gucci υμνεί τη μοναδικότητα της γυναίκας

Η καμπάνια της συλλογής-ντεμπούτο του Sabato de Sarno δίνει το ξεκάθαρο μήνυμα ότι ο οίκος Gucci έχει περάσει σε μια quiet luxury εποχή -αφήνοντας πίσω του τον πληθωρικό Alessandro Michele.

Μετά την απομάκρυνση του Alessandro Michele από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Gucci, ύστερα από επτά χρόνια, η οποία προκάλεσε την αντίδραση του fashion κοινού, όλοι περίμεναν με ανυπομονησία να ακούσουν ποιος θα διαδεχτεί τον Ιταλό μόδιστρο -ο οποίος κατάφερε να απογειώσει τις πωλήσεις του brand, με τους πάντες να μιλούν για την ενδοξότερη εποχή του μετά την Tom Ford era.

Η πρώτη του συλλογή δεν κατάφερε να κερδίσει τους πιο δύσπιστους. Οι περισσότεροι μίλησαν για μια μάλλον basic και safe προσέγγιση, άλλοι είπαν ότι τους θύμισαν συλλογές της Prada ή των Zara, άλλοι πάλι δικαιολόγησαν τον Sabato de Sarno, λέγοντας ότι μάλλον η S/S 2024 κολεξιόν του να ήταν η «γέφυρα», το rebound για να μας δείξει στη συνέχεια το αληθινό του όραμα για τον οίκο.

Τώρα ο Sabato de Sarno παρουσιάζει την καμπάνια της πρώτης του συλλογής για τον οίκο Gucci, που φαίνεται να έχει κερδίσει το ενδιαφέρον ακόμα και όσων σφύριζαν αδιάφορα μετά την πασαρέλα του τον Σεπτέμβριο.

Η καμπάνια για την πρώτη συλλογή του Sabato de Sarno για τον οίκο Gucci

Η καμπάνια έχει τίτλο Gucci Ancora. Ο De Sarno οραματίστηκε την καμπάνια ως ένα αφιέρωμα στην τέχνη της fashion φωτογραφίας και προσέλαβε τον David Sims για τη φωτογράφιση. Πρόκειται για μια στιγμή-ορόσημο στη σχέση των δύο ανδρών, αφού ο Sims ήταν ο πρώτος φωτογράφος με τον οποίο συνεργάστηκε ο σχεδιαστής και αυτός που τον έκανε να ερωτευτεί τη μόδα.

«Ο αισθησιασμός ως ομορφιά, ελευθερία και αυτοπεποίθηση γίνεται το κυρίαρχο θέμα μιας συλλογής που απευθύνει μια προσωπική πρόσκληση σε κάθε γυναίκα -ένα κάλεσμα να ζήσει ακριβώς με τον δικό της μοναδικό τρόπο, να απολαύσει το ξεχωριστό συναίσθημα που μόνο η μόδα μπορεί να προσφέρει: ancora», αναφέρει ο οίκος.

Ο όρος «ancora», που σημαίνει «ξανά» στα ιταλικά, συμπυκνώνει τη διαχρονικότητα της συλλογής. Έχει γίνει επίσης μάντρα για τον De Sarno τους τελευταίους έξι μήνες, ενώ θυμίζει και το αξέχαστο ομώνυμο τραγούδι της Mina, που μάλιστα έπαιζε και στη διάρκεια της πασαρέλας του τον Σεπτέμβριο.

Με την αισθητική να κλείνει το μάτι στα late ‘00s, τα μοντέλα φορούν κλασικά μαύρα σακάκια με εντυπωσιακά cut-outs, πανωφόρια με glittering λεπτομέρειες, δερμάτινα τζάκετ, sleek φούτερ με κουκούλα, ενώ στα hero pieces ανήκουν η δερμάτινη φούστα στο χρώμα του κρασιού με ανάγλυφες λεπτομέρειες, ένα λευκό backless τοπ διακοσμημένο με πολύχρωμες λεπτομέρειες, η updated τσάντα Jackie 1961 και τα chunky χρυσά κοσμήματα.

Φαίνεται λοιπόν ότι ο De Sarno κατάφερε τον κόσμο της μόδας να μιλήσει για αυτόν -και αυτή τη φορά τα σχόλια ήταν ως επί το πλείστον θετικά- και να κάνει τους fashion lovers ανά τον κόσμο να θέλουν να δουν και άλλα. Η Εβδομάδα Μόδας έτσι κι αλλιώς πλησιάζει.