Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta έστρωσε το πιο εντυπωσιακό χαλί στο Σινικό Τείχος
Το Σινικό Τείχοςλένε πως είναι το μόνο ανθρώπινο δημιούργημα που φαίνεται από το διάστημα.
Για αυτό και η Bottega Veneta επέλεξε εν όψει της Κινέζικης Πρωτοχρονιάς, να τιμήσει το έτος της Τίγρης (aka La Luna), στο οποίο και εισέρχονται οι Κινέζοι, με βάση το δικό τους ημερολόγιο την 1η Φεβρουαρίου.
Ο κορυφαίος ιταλικός οίκος είναι γνωστός για τις μεγάλες του διαφημιστικές καμπάνιες, άλλοτε στο αεροδρόμιο του Λος Άντζελες και άλλοτε στην πισίνα της παραλίας Bondi στην Αυστραλία.
Αυτή τη φορά επέλεξε συμβολικά το Σινικό Τείχος, κάνοντας μάλιστα και μια μεγάλη δωρεά για τη συντήρηση του «Shanghai Pass», ενός συγκεκριμένου περάσματος πάνω στο τείχος, που θεωρείται ως το πρώτο πέρασμα προς τον παράδεισο, σύμφωνα με τον θρύλο.
Η Bottega Veneta δημιούργησε μια σειρά από γιγάντια digital displays τα οποία και απεικόνιζαν το signature χρωματικό mix του οίκου: το πράσινο και το tangerine (δηλαδή το πορτοκαλί του μανταρινιού), που στην κουλτούρα των Κινέζων, οι οποίοι μιλούν τη διάλεκτο των Mandarin, θεωρείται σύμβολο μεγάλης καλοτυχίας.
Ο οίκος φημίζεται για τις εντυπωσιακές digital καμπάνιες του, που αγαπά να κάνουν θόρυβο. Αυτή την φορά ντύνει ουσιαστικά το Σινικό Τείχος με ένα τεράστιο πράσινο χαλί, που αναβοσβήνει το logo του και εύχεται Καλή Πρωτοχρονιά, σε άπταιστα κινέζικα.
Το όλο project ολοκληρώθηκε στις 12 Ιανουαρίου, ενώ παράλληλα η Bottega Veneta τρέχει και μία νέα καμπάνια ρούχων και αξεσουάρ στα χρώματα των displays.