Τρία είδωλα μαζί -Η Κάιλι Μινόγκ στην καμπάνια της εκπληκτικής συλλογής JPG x Jimmy Choo
Δύο από τα μεγαλύτερα είδωλα στην ιστορία της μόδας βρίσκουν σε ένα είδωλο της παγκόσμιας μουσικής σκηνής τη μούσα τους και το αποτέλεσμα είναι απλά iconic. Με άλλα λόγια: Η Κάιλι Μινόγκ πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια για τη συνεργασία των οίκων Jean Paul Gaultier και Jimmy Choo.
Ο Jean Paul Gaultier χαρακτηρίστηκε το enfant terrible της μόδας, λόγω του αντισυμβατικού, προκλητικού και σέξι χαρακτήρα των συλλογών του, που απέδειξαν ότι η παρισινή μόδα δεν είναι μόνο σοφιστικέ και sleek, αλλά και ερωτικά θεατράλε. Από την άλλη, ο Jimmy Choo έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά του με τα παπούτσια, αναδεικνύοντας τα σε αληθινά έργα τέχνης, με τα μεγαλύτερα style icons στον κόσμο να τον εμπιστεύονται για τις εμφανίσεις τους -όπως η Lady Gaga, η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, η Κένταλ Τζένερ, η Έμα Στόουν και η Σκάρλετ Γιόχανσον.
Όταν λοιπόν, αυτά τα δύο εμβληματικά ονόματα της μόδας αποφασίζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, σίγουρα κάθε fashion fanatic περιμένει κάτι εντυπωσιακό.
Οι δύο οίκοι, λοιπόν, συνεργάστηκαν για μια εκπληκτική συλλογή παπουτσιών, που φαίνεται να συνδυάζει αριστοτεχνικά τον edgy χαρακτήρα του Jean Paul Gaulrier με την πιο classy αισθητική του Jimmy Choo.
Η συλλογή αντλεί έμπνευση από τα τατουάζ, τα οποία είδαμε για πρώτη φορά στη συλλογής S/S 1994 του Jean Paul Gualtier, τα οποία διακοσμούν πολλά από τα σχέδια. Ψηλοτάκουνα slingbacks με κορδόνια, μεταλλικά mules με αλυσίδες, kitten heels με κρύσταλλα, denim μπότες και διαφανείς πλατφόρμες από διαφανές γυαλί, μέσα στις οποίες έχουν ενσωματωθεί μικροσκοπικά γλυπτά του Πύργου του Άιφελ και του Big Ben -μια παιχνιδιάρικη πινελιά ως φόρος τιμής στη συνεργασία του γαλλικού και βρετανικού brand.
Η Κάιλι Μινόγκ στην καμπάνια της εκπληκτικής συλλογής JPG x Jimmy Choo
Όταν η δημιουργική διευθύντρια του οίκου Jimmy Choo, Sandra Choi, και η Florence Tétier, creative director of fashion στον οίκο Jean Paul Gaultier, συναντήθηκαν για να μιλήσουν για τη συνεργασία των δύο brands είχαν και οι δύο στο μυαλό τους την ίδια γυναίκα ως πρωταγωνίστρια για την καμπάνια, την Κάιλι Μινόγκ.
«Της άρεσε πολύ η ιδέα και μάλιστα μάς είπε και άγνωστες ιστορίες από την πρώτη της γνωριμία με τον Jean Paul. Αυτό είναι κάτι που είναι εξαιρετικά σημαντικό για μένα, να συνεργάζομαι με ανθρώπους που κάπως να συνδέονται με το brand, δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα παλιοί συνεργάτες μας, αλλά έστω να έχουν μια ιστορία που να τους συνδέει με το brand και εκείνη πραγματικά είχε» δήλωσε η Tétier σε συνέντευξή της.
Η Κάιλι Μινόγκ -η οποία απολαμβάνει το απόλυτο come-back στη μουσική βιομηχανία μετά την κυκλοφορία του «Padam»- ποζάρει με άνεση στον φακό, σε κλικ που θυμίζουν το iconic βίντεο κλιπ του «Can’t get you out of my head». Φορώντας της νέες δημιουργίες της JPG X Jimmy Choo collection φέρνει μια pop σε κάθε κλικ.
«Ο γαλλικός οίκος Jean Paul Gaultier και το πολυτελές brand αξεσουάρ Jimmy Choo παρουσιάζουν τη συλλογή υποδημάτων JPG X Jimmy Choo collection. Μια δημιουργική συνομιλία μεταξύ δύο οίκων μόδας, των οποίων οι παράλληλες κληρονομιές καλύπτουν πολύπλευρα πολιτιστικά mix, την αγάπη για τη χειροτεχνία και μια ιδιότυπη ιδεολογία μιας λαμπερής επανάστασης» διαβάζουμε στο επίσημο site του Jean Paul Gaultier.