Fashion with a twist -Στη νέα καμπάνια του οίκου Jacquemus πρωταγωνιστεί η γιαγιά του
Κι ενώ ο οίκος Gucci είχε κατά κάποιο τρόπο τα πρωτεία σε πρωτότυπες και αντισυμβατικές καμπάνιες, τα τελευταία χρόνια, το γαλλικό brand Jacquemus έδωσε μια «ηχηρή» απάντηση.
O εσωστρεφής νεαρός Γάλλος designer, με φανατικές θαυμάστριες όλα τα επίκαιρα it girls της μόδας όπως η Jeanne Damas και οι αδερφές Χαντίντ, αποφάσισε αυτή τη φορά να κάνει μια τελείως διαφορετική επιλογή για πρόσωπο καμπάνιας.
Η γιαγιά του, Liline, αποδείχθηκε ιδανική μούσα του brand, ποζάροντας φυσικά στο φακό και φορώντας τις δημιουργίες του -στέλνοντας το ageism αδιάβαστο.
Ο σχεδιαστής φωτογράφισε ο ίδιος τη γιαγιά του, ενώ όπως γράφει στη λεζάντα της φωτογραφίας, είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα πρότζεκτ του.

Βέβαια, η Liline δεν είναι η αποκλειστική πρωταγωνίστρια της καμπάνιας Jacquemus at home - η Bella Hadid φωτογραφήθηκε μέσω Facetime για τον ίδιο σκοπό πριν μερικές εβδομάδες.

Ωστόσο, η συζήτηση που προκάλεσε, ο αέρας ανανέωσης αλλά και η εφαρμογή των ρούχων στο σώμα μιας γυναίκας που δεν ποζάρει επαγγελματικά, έφεραν για λίγο τη μόδα στις πραγματικές της διαστάσεις.
