Πόσο στιλ μπορεί να χωρέσει σε ένα κρουαζιερόπλοιο; Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci είναι ένα κυριολεκτικό ταξίδι στα 70s
Η εμμονή του οίκου Gucci με τα 70s, αποδείχθηκε ένα πολύ επιτυχημένο εμπορικό και καλλιτεχνικό move για τον οίκο.
Το όραμα του Alessandro Michele κρατά σταθερά τον οίκο στα trending brand -κι αν έχει αποκτήσει φέτος ισχυρούς ανταγωνιστές, είναι πάντως στις πρώτες θέσεις.
Στο βίντεο για τη νέα συλλογή του οίκου, που σκηνοθέτησε ο Harmony Korine (τον θυμόμαστε από το cult Spring Breakers), ένα κρουαζιερόπλοιο γεμίζει από τους πιο στιλάτους επισκέπτες όλων των ηλικιών, που φεύγουν για ένα ... καλοκαιρινό χριστουγεννιάτικο ταξίδι.
Τα 70s έχουν την τιμητική τους, με τα ρετρό print του οίκου, μοκασίνια, κοστούμια με δετά πουκάμισα, υπερμεγέθη γυαλιά, χρυσά κοσμήματα, κοτλέ παντελόνια με τελείωμα καμπάνα και μάλλινα ζιβάγκο να ντύνουν τους κεφάτους ταξιδιώτες.
Βουτιές στην πισίνα, καμαρότοι με παλιακές στολές, γεύματα στο εστιατόριο και στάσεις για εξορμήσεις σε εξωτικές παραλίες δίνουν μια εντελώς αντίθετη οπτική στην cosy χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, που κρατά το ευχάριστο πνεύμα αλλά αλλάζει σκηνικό.