Η μικροσκοπική τσάντα Maison Margiela που δεν χωράει τίποτα κρατά ζωντανή την τάση των micro bags
Η μικροσκοπική τσάντα Maison Margiela δεν χωράει τίποτα κρατά ζωντανή την τάση των micro bags.
Κατά γενική ομολογία, η μόδα δεν εξυπηρετεί πάντα έναν σκοπό, δεν μας λύνει πάντα τα χέρια σε καθημερινά στιλιστικά προβλήματα και δεν κυκλοφορεί πάντα κομμάτια και αξεσουάρ βολικά και πρακτικά για day-to-day εμφανίσεις.
Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν οι extravagant δημιουργίες της υψηλής ραπτική, τα φορέματα σαν γλυπτά της Iris van Herpen, τα περίτεχνα καπέλα του Philip Treacy και οι tiny micro bags. Κομμάτια που λειτουργούν ως στοιχείο εντυπωσιασμού σε εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί και σε glam events που απαιτούν να δείξεις ότι διαθέτεις fashion sense και εκτιμάς τη μόδα στη μορφή της τέχνης.
Η μικροσκοπική τσάντα Maison Margiela
Σε αυτή τη φιλοσοφία, λοιπόν, κινείται και η νέα μικροσκοπική τσάντα του οίκου Maison Margiela, μια (εξαιρετικά) compact raffia tote bag, με silver μεταλλικές λεπτομέρειες και δερμάτινα χερούλια. Το χαρακτηριστικό μοτίβο με τα νούμερα στο μπροστινό μέρος και οι signature βελονιές «φωνάζουν» Margiela, με τις style lovers να γλυκοκοιτάζουν το νέο it-staple της σεζόν, το οποίο μπορεί να μην έχει καμία χρησιμότητα ως actual τσάντα -αφού δεν χωράει πρακτικά τίποτα- λειτουργεί ωστόσο ως σύμβολο fashion status και πολυτελές αξεσουάρ.
Φυσικά, δεν λείπουν εκείνες που προτιμούν να δώσουν το ίδιο ποσό (που φτάνει τα 400 ευρώ), αν μπορούν να το διαθέσουν, σε κάτι που όντως θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην καθημερινότητά τους.
Η fashion mania με τις μικροσκοπικές τσάντες
Η μόδα έχει μια ιδιαίτερη αδυναμία στις μικροσκοπικές τσάντες, που θυμίζουν περισσότερο κοριτσίστικο παιχνίδι και τα ρούχα της παιδικής κούκλας.
Από τις πιο χαρακτηριστικές φυσικά -και αυτή που θεωρείται ότι έκανε την αρχή για τη μανία που ακολούθησε- είναι εκείνη του Jacquemus, την οποία είδαμε να κρατούν κορυφαία style icons, όπως η Ριάνα και η Κένταλ Τζένερ, ενώ ακολούθησε και η teeny tiny τσάντα του οίκου Valentino που κράτησε η Lizzo στα AMAs του 2019 κι έγινε meme.