Stella McCartney

Η Εύα Μέντες στη νέα καμπάνια της Stella McCartney στέλνει ένα δυνατό οικολογικό μήνυμα

Η Εύα Μέντες πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Stella McCartney για τη συλλογή Fall/ Winter 2024-2025.

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που είδαμε τελευταία φορά την Εύα Μέντες στη μεγάλη οθόνη. Η πιο πρόσφατη ταινία της, το «Lost River», έκανε πρεμιέρα το 2014 και το σενάριο και τη σκηνοθεσία υπέγραφε ο σύζυγός της, Ράιαν Γκόσλινγκ.

Ωστόσο, παρόλο που δεν τη βλέπουμε στον κινηματογράφο την τελευταία δεκαετία, κάθε τόσο, η σταρ επιστρέφει στο προσκήνιο. Σήμερα, είναι μητέρα δύο παιδιών, συγγραφέας παιδικών βιβλίων και, πιο πρόσφατα, πρωταγωνίστρια σε καμπάνια μόδας. Πρόσφατα, η Εύα Μέντες ανακοινώθηκε ως η νέα μούσα της συλλογής Fall/ Winter 2024-2025 της Stella McCartney και πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου, η οποία έχει ως κεντρικό άξονα τη βιωσιμότητα και την προστασία του περιβάλλοντος.

Η καμπάνια έχει τίτλο «It's About F*cking Time» κι έχει ως στόχο να σώσει τα ζώα, στηρίζοντας μια cruelty free και animal friendly προσέγγιση της μόδας, με vegan δέρμα, faux γούνα και faux φτερά. «Το να συνεργάζομαι με ένα brand με μια τόσο δυνατή οικολογική συνείδηση, που είναι cruelty free σε κάθε επίπεδο είναι για μένα πολύ σημαντικό» τονίζει η Εύα Μέντες σχετικά με τη συνεργασία της με τη Stella McCartney.

Όσον αφορά στην καμπάνια, σε μια από τις φωτογραφίες η Εύα Μέντες πόζαρε με ένα extravagant μαύρο φόρεμα με ασύμμετρη φούστα -κοντή μπροστά και μακριά στο πίσω μέρος- το οποίο είδαμε για πρώτη φορά στην πασαρέλα Fall/ Winter 2024-2025, τον περασμένο Μάρτιο- και κρατούσε την iconic Falabella Crossbody Bag, επίσης σε μαύρο χρώμα. Η πόζα της Μέντες μιμείται την κίνηση ενός μαύρου αλόγου, ευαισθητοποιώντας το κοινό για την κακοποίηση των ζώων.

«Αντλώντας έμπνευση από το αρχείο, τη ζωή και το σχεδιαστικό DNA της Stella McCartney, δημιουργήθηκε μια συλλογή με εμβληματικά κομμάτια χωρίς αληθινό δέρμα, φτερά, γούνα -το 90% των οποίων είναι κατασκευασμένα από υπεύθυνα υλικά», επιβεβαίωσε το brand.

Στο επόμενο κλικ, η Εύα Μέντες μιμείται ένα ακόμα ζώο -αυτή τη φορά ένα ροζ φλαμίνγκο. Η ίδια φορά ένα crop top με αλυσίδες κάτω από ένα ροζ maxi παλτό -ένα look που άνοιξε το show της σχεδιάστριας. Όπως διαβάζουμε, η φωτογραφία στέλνει ένα μήνυμα ανάγκης διάσωσης των 3,4 δισεκατομμύρια πουλιών που σκοτώνονται ή βλάπτονται κάθε χρόνο για τη χρήση των πούπουλων.

Για την τρίτη και τελευταία της λήψη, η Εύα Μέντες φόρεσε μια καφέ καμπαρντίνα από vegan δέρμα κροκόδειλου, με ζώνη στη μέση, ιδιαίτερο γιακά και τονισμένους ώμους -η οποία ήταν φτιαγμένη από ύφασμα Uppeal, μια vegan εναλλακτική φτιαγμένη από φλούδες μήλου. Στις σημειώσεις του brand διαβάζουμε ότι 1,5 εκατομμύρια δέρματα κροκόδειλου χρησιμοποιούνται ετησίως από τη βιομηχανία της μόδας.