Η νέα Cruise 2025 καμπάνια του οίκου Louis Vuitton είναι ένας ύμνος στην αιώνια γοητεία της Βαρκελώνης
Ο οίκος Louis Vuitton μόλις κυκλοφόρησε τη νέα resort 2025 καμπάνια του, η οποία αποτελεί έναν ύμνο στην αιώνια γοητεία της Βαρκελώνης, στην οποία πρωταγωνιστούν μερικά από τα διάσημα αρχιτεκτονικά μνημεία της πόλης.
Ο Nicolas Ghesquière, καλλιτεχνικός διευθυντής των γυναικείων συλλογών του οίκου Louis Vuitton από το 2013, επιλέγει συνήθως ένα αρχιτεκτονικό θαύμα ως φόντο για τα resort shows του.
Για το πιο πρόσφατο cruise show του, τον περασμένο Μάιο, ο ίδιος επέλεξε το Park Güell στη Βαρκελώνη, το παραμυθένιο πάρκο που σχεδίασε ο μοντερνιστής αρχιτέκτονας Antoni Gaudí.
Αν και δεν εμφανίζεται στην καμπάνια, ο φωτογράφος Jamie Hawkesworth απαθανάτισε μοντέλα σε εξίσου εμβληματικές τοποθεσίες, όπως η Casa Milà, η κατοικία που σχεδίασε ο Γκαουντί και είναι ευρέως γνωστή ως La Pedrera, το Fundació Joan Miró - ένα μουσείο μοντέρνας τέχνης που τιμά τη ζωή και το έργο του Ισπανού καλλιτέχνη Joan Miró, που βρίσκεται στο λόφο Montjuïc στη Βαρκελώνη της Καταλονίας- και το Gir Light Palace, ένα ιδιωτικό κτήμα κοντά στην πόλη.
Το μοντέλο Mona Tougaard φωτογραφήθηκε σε ένα μπαλκόνι με θέα στη Μεσόγειο ή μπροστά στις χαρακτηριστικές κυματιστές καμινάδες της La Pedrera, οι οποίες, λέγεται ότι ενέπνευσαν τους στρατιώτες στον «Πόλεμο των Άστρων», όπως ανέφερε ο Nicolas Ghesquière.
«Ο Γκαουντί είναι ένας κόσμος από μόνος του: είχε μια μοναδική και συναρπαστική οπτική στην ερμηνεία του Art Nouveau, και πάνω απ' όλα είναι ένας αρχιτέκτονας που διαμόρφωσε την προσωπικότητα μιας πόλης με μοναδικό τρόπο», πρόσθεσε ο σχεδιαστής.
Δείτε φωτογραφίες από την Cruise 2025 καμπάνια του οίκου Louis Vuitton:
Για την παρουσίαση της νέας Cruise συλλογής του τον περασμένο Μάιο, ο Nicolas Ghesquière επέλεξε τη γοητευτική Βαρκελώνη, όπου διοργάνωσε ένα εκπληκτικό show που φιλοξενήθηκε στο επιβλητικό Hypostyle Room στο Πάρκο Güell του Γκαουντί. Συνολικά 56 looks εμφανίστηκαν στο catwalk, αλλά όσοι βρέθηκαν στο show δεν βαρέθηκαν ούτε λεπτό, αντίθετα ανυπομονούσαν για το επόμενο. Μπότες με κρόσσια, μπλούζες με τούλι, αέρινα φορέματα, κεντήματα, φουσκωτά μανίκια και άλλα στοιχεία που παρέπεμπαν στην ιδιαίτερη αισθητική του Ghesquière γέμισαν τη μεγάλη αίθουσα.