Η 88χρονη Μάγκι Σμιθ στη νέα καμπάνια της Loewe φέρνει το coolness πίσω στη μόδα
Η επιλογή της Μάγκι Σμιθ ήταν αναμενόμενο να κάνει τη νέα καμπάνια της Loewe viral σε μερικά λεπτά. Και την έκανε.
Ο ισπανικός οίκος, που αποτελεί τον παλαιότερο οίκο του κολοσσού της μόδας LVMH και ιδρύθηκε το 1846, έχει γνωρίσει μεγάλες δόξες τον τελευταίο χρόνο, με ενδεικτικό παράδειγμα το outfit της Ριάνα στο Superbowl.
Η κόκκινη "διαστημική" ολόσωμη φόρμα της δημιούργησε μια πανίσχυρη, catchy εικόνα που έκανε τον γύρο του κόσμου -συνδυαστικά με την ανακοίνωση της δεύτερης εγκυμοσύνης της -και έγινε αμέσως sold out όταν λανσαρίστηκε πριν δύο ημέρες.
Η ανοδική πορεία του οίκου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον εξαιρετικά ταλαντούχο και διορατικό καλλιτεχνικό διευθυντή του, JW Anderson, ο οποίος διατηρεί ένα επίσης επιτυχημένο brand που φέρει το όνομά του.
Μάλιστα, είναι εκείνος που λάνσαρε τη viral τσάντα-περιστέρι που λάτρεψε η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ την περασμένη χρονιά.
Επομένως, φρέσκες, αναπάντεχες επιλογές είναι στο DNA του Anderson και, συνήθως, στέφονται με επιτυχία.
Για την καμπάνια της συλλογής Spring/Summer '24, ο Anderson επέλεξε σαν μούσα του την 88χρονη Μάγκι Σμιθ, τη θρυλική Βρετανίδα ηθοποιό που έγινε ευρέως γνωστή ως η καθηγήτρια Μινέρβα ΜακΓκόναγκαλ του Χάρι Πότερ αλλά και η Βάιολετ Κρόουλι του Downtown Abbey.
Στις τρεις λήψεις του, επίσης θρυλικού φωτογράφου μόδας, Juergen Teller, η Μάγκι Σμιθ ποζάρει χωρίς μακιγιάζ, φορώντας μια καφέ γούνα, ένα ασπρόμαυρο φόρεμα αλλά και ένα μπλε σατέν πουκάμισο.
Και στις τρεις φωτογραφίες, κοιτά τον φακό με το έξυπνο, υπαινικτικό βλέμμα της, κρατώντας τις signature τσάντες του οίκου.
Μια καμπάνια μόδας όπως θα έπρεπε να είναι το 2023!