H&M x Keith Haring

Η μόδα συναντά την pop art στη νέα συλλογή των H&M με σχέδια του Keith Haring

Δεν γίνεται να μην αναγνωρίσεις αμέσως ένα έργο του Keith Haring, με τα μοναδικά χρώματα, τα σχέδια και τα έμμεσα κοινωνικά μηνύματα.

Τώρα, τα σχέδια του σπουδαίου καλλιτέχνη της pop art αποτυπώνονται σε εντυπωσιακά κομμάτια υψηλής ποιότητας που δεν περνάνε απαρατήρητα και αποτελούν τις πιο μοναδικές streetwear εμφανίσεις του καλοκαιριού, από την H&M.

Η H&M, παρουσιάζει μια ανδρική συλλογή που αποτελείται από hoodies, t-shirts και άλλα μοναδικά κομμάτια αξιοποιώντας τα εμβληματικά σχέδια του Αμερικανού θρύλου της pop art.

Ο Keith Haring εφηύρε τη δική του μοναδική «οπτική» γλώσσα, ενσωματώνοντας το χιούμορ και τη σημειολογία, καθώς και κοινωνικά μηνύματα. Το έργο του έχει αποδειχθεί ότι έχει μια σπάνια διαχρονικότητα. Η συλλογή διαθέτει μια σειρά από must have streetwear κομμάτια όπως παπούτσια, σορτς και πανωφόρια με τα χαρακτηριστικά Haring prints.

Η καμπάνια απαθανατίστηκε από τον φωτογράφο Theo Wenner και αποτυπώθηκε από δύο επερχόμενους Αμερικάνους καλλιτέχνες. Η τοποθεσία της φωτογράφησης είναι η περίφημη τοιχογραφία "Crack is Wack" στο ανατολικό Harlem, ένα ορόσημο κατά μήκος του δρόμου FDR της Νέας Υόρκης - ο Χάρινγκ αφιέρωσε μεγάλο μέρος της καριέρας του σε δημόσια έργα, που παρουσίαζαν συχνά ακτιβιστικά μηνύματα σχετικά με πολέμους, χρήση ναρκωτικών, τη σεξουαλική ισότητα αλλά και τον θάνατο.

H&M με σχέδια του Keit Haring

Η τέχνη του Keith Haring απευθύνεται στους ενημερωμένους λάτρεις της τέχνης και τα παιδιά, και θεωρείται σταθμός στην εξέλιξη της pop art. Όταν ο Χάρινγκ διαγνώστηκε με AIDS το 1988, ίδρυσε το Ίδρυμα Keith Haring για να παρέχει χρηματοδότηση και τις δημιουργίες του σε οργανώσεις που ασχολούνται με το AIDS και παιδικά προγράμματα αλλά και να διαχειριστεί την κληρονομιά του έργου του.

H&M με σχέδια του Keit Haring

Πέθανε σε ηλικία 31 ετών τον Φεβρουάριο του 1990. Η φήμη του, δεν αλλοίωσε ποτέ την οπτική του Χάρινγκ για την τέχνη και το έργο του χαρακτηρίστηκε από μια γοητευτική αθωότητα μέχρι το τέλος.

Η συλλογή είναι διαθέσιμη online στο hm.com ενώ θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένα καταστήματα.