H Βικτόρια Μπέκαμ συνεργάζεται με τη Mango για μια capsule συλλογή -Θα κυκλοφορήσει αυτό τον μήνα
Πλησιάζοντας τα 50α γενέθλιά της, η Βικτόρια Μπέκαμ αποδεικνύει ότι μπορεί να κάνει τα όνειρά της πραγματικότητα σε οποιαδήποτε ηλικία.
Όταν την πρωτογνωρίσαμε, ήταν επιτυχημένο μέλος των Spice Girls, αλλά τώρα είναι οι ικανότητές της ως σχεδιάστρια μόδας που κάνουν συνεχώς πρωτοσέλιδα. Παρά το μινιμαλιστικό στιλ της, με σαφή έμφαση στη βιώσιμη παραγωγή, δεν παύει να εκπλήσσει και κάθε φορά ξεπερνά τον εαυτό της.
Θέλετε να μάθετε το νέο της εγχείρημα; Έχει δημιουργήσει μια capsule συλλογή με την Mango.
Η Mango και η Βικτόρια Μπέκαμ ενώνουν τις δυνάμεις τους για να λανσάρουν μια capsule συλλογή
Από το 2007 που ίδρυσε την ομώνυμη εταιρεία της, η Βικτόρια έχει καταφέρει να ντύσει Ευρωπαίους βασιλείς και να παρουσιάσει τις συλλογές της στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, μεγάλα επιτεύγματα που δεν ήρθαν εύκολα για την ίδια. Μόλις τον περασμένο Μάρτιο, αποκάλυψε ότι το brand της μπορεί επιτέλους να θεωρηθεί κερδοφόρα επιχείρηση, μια ευχάριστη είδηση που επιβεβαιώθηκε από τη NEO Investment Partners.
Ετσι χτες, 4 Απριλίου, η Mango ανακοίνωσε ότι θα γιορτάσει την 40ή επέτειό της με τον πιο ξεχωριστό τρόπο, με το λανσάρισμα μιας capsule συλλογής που υπόσχεται να είναι η πιο φιλόδοξη μέχρι σήμερα. Η συλλογή MangoxVictoriaBeckham θα είναι διαθέσιμη από τις 23 Απριλίου 2024, μόλις μία εβδομάδα μετά τα γενέθλια της σχεδιάστριας, με το σύνθημα «δημιουργήστε μια σύγχρονη ντουλάπα».
Το εύρος τιμών των ενδυμάτων δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό, αν και μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα είναι πάνω από το συνηθισμένο εύρος τιμών της μάρκας, δεδομένης της συνεχούς ζήτησης της Βικτόρια για μια διαχρονική capsule γκαρνταρόμπα της υψηλότερης δυνατής ποιότητας. Στο παρελθόν, η εταιρία με έδρα τη Βαρκελώνη έχει συνεργαστεί με άλλους γνωστούς εκπροσώπους της μόδας, όπως η Γαλλίδα δημοσιογράφος Camille Charrière και η Δανή στυλίστρια Pernille Teisbaek. Αυτή, ωστόσο, θα είναι η πρώτη φορά που θα συνδεθεί με ένα τόσο παγκοσμίως γνωστό και επιδραστικό όνομα εντός και εκτός μόδας: η Beckham έχει περισσότερους από 32 εκατομμύρια followers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τι να περιμένετε από αυτή τη συνεργασία
Το στιλ της Βρετανίδας σχεδιάστριας αποτίει φόρο τιμής στην ραπτική Savile Row μέσα από πρωτοποριακές, άνετες και καινοτόμες σιλουέτες, σχεδιασμένες για τη σύγχρονη γυναίκα.
Τα εξαιρετικά θηλυκά φορέματά της, με κολακευτικά ραφές, ντραπέ και βολάν σε στρατηγικά σημεία, έχουν επίσης προνομιακή θέση στον κατάλογο, οπότε είμαστε σίγουροι ότι θα δούμε πολλά από αυτά στη συνεργασία της με το ισπανικό brand.
Τον Οκτώβριο του 2022, κατάφερε να κάνει το ντεμπούτο της στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, αφού ακολούθησε μια αυστηρή επιχειρηματική στρατηγική που βασίζεται στη χρήση βιώσιμων υφασμάτων, στην επέκταση της γκάμας των μεγεθών της και στην υπογραφή των κοριτσιών της μόδας της εποχής ως πρεσβευτές.
Η συμμαχία της με τη Mango είναι το κερασάκι στην τούρτα αυτής της καλής πορείας, καθώς η σχεδιάστρια αποκομίζει επιτέλους τους καρπούς της δουλειάς της.