Gucci

Νέα εποχή στη μόδα: Γιατί όλοι μιλούν για την κίνηση -ματ του οίκου Gucci

Ο κόσμος της μόδας ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο.

Το τοπίο είχε ήδη αρχίσει να αλλάζει πριν το ξέσπασμα του κορωνοϊού, αλλά η πανδημία έγινε τρόπον τινά το κερασάκι στην τούρτα -απέδειξε πόσο βαθιά ξεπερασμένο ήταν το προηγούμενο μοντέλο, κηρύσσοντάς το οριστικά εκτός εποχής.

Κάποιες Εβδομάδες Μόδας αναβλήθηκαν, άλλες θα διεξαχθούν εικονικά και με μειωμένη συμμετοχή, ενώ οι μεγάλοι οίκοι που ορίζουν το παιχνίδι, όπως ο Saint Laurent και ο Armani στράφηκαν στο δρόμο της ανεξαρτητοποίησης -θα λανσάρουν συλλογές στο δικό τους χρόνο και τόπο.

Όμως, ήταν ο οίκος Gucci που ανακοίνωσε, πρώτος, κάτι πιο συγκεκριμένο και ενδεικτικό -θα παρουσιάζει δύο συλλογές το χρόνο αντί για πέντε, και αυτές θα περιλαμβάνουν διαχρονικά ρούχα που θα φοριούνται όλο το χρόνο.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Αlessandro Michele, ο οποίος είχε ήδη δημοσιεύσει το προσωπικό του ημερολόγιο καραντίνας, στο οποίο εκφράζει μια γενικότερη τάση για αναθεώρηση των αξιών και αλλαγή των κανόνων, διοργάνωσε μια άτυπη διαδικτυακή συνέντευξη τύπου στην οποία ανακοίνωσε τις αλλαγές που σχεδιάζει.

Δύο συλλογές το χρόνο ισοδυναμούν με την εξάλειψη των όρων Pre Fall, Capsule και Resort, αλλά ο Michele έδειξε έτοιμος να απαλλαγεί και από τους άλλους εποχιακούς τίτλους και να λανσάρει ένα πιο καλλιτεχνικό μοντέλο, όπου οι συλλογές θα μοιάζουν με πρότζεκτ.

«Είμαστε ένας μεγάλος οίκος και έχουμε ευθύνη απέναντι στη βιομηχανία της μόδας. Πρέπει να της δώσουμε το χρόνο που χρειάζεται. Τα ρούχα που φτιάχνουμε έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από αυτό που τους δίναμε ως τώρα», δήλωσε.

Το σίγουρο είναι ότι, η νέα εποχή θα έχει αν μη τι άλλο ενδιαφέρον.