Gabriella Hearst: Ποια είναι η καινοτόμος σχεδιάστρια που μεταμόρφωσε το όραμα της Chloé και αποχωρεί από τον διάσημο οίκο
Η εμβληματική σχεδιάστρια, Gabriela Hearst αναμένεται να αποχωρήσει από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Chloé τον επερχόμενο Σεπτέμβριο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του WWD, η επόμενη συλλογή της Hearst για την Chloé (άνοιξη/καλοκαίρι 2024) θα είναι η τελευταία της για τον διάσημο οίκο, καθώς θα αποχωρήσει για να επικεντρωθεί στο προσωπικό της brand που φέρει το όνομά της.
Η διάσημη σχεδιάστρια Gabriela Hearst:
Με αφορμή την ολοκλήρωση του κύκλου συνεργασίας της διάσημης σχεδιάστριας με τον γαλλικό οίκο μόδας, κάνουμε έναν απολογισμό της από κοινού τους πορείας. Παρόλο που η σύμπραξη της Hearst με την Chloé ήταν σχετικά σύντομη -η ίδια διορίστηκε για πρώτη φορά δημιουργική διευθύντρια τον Δεκέμβριο του 2020- είναι σαφές πως η επιδραστική σχεδιάστρια άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά της, φέρνοντας μία νέα πνοή στον
Γεννημένη στην Ουρουγουάη, η Gabriela Hearst μεγάλωσε σε ένα ράντσο 17.000 στο επαρχιακό Paysandu, περιτριγυρισμένη από άλογα, βοοειδή και πρόβατα. Μεγαλώνοντας, οι προσλαμβάνουσες της από την παιδική της ηλικία και η στενή της σχέση με τη φύση αναδείχθηκαν σε διαχρονική πηγή έμπνευσης για το έργο της και καθόρισαν σε μεγάλο βαθμό της φιλοσοφία ζωής της.
Το 2015, η πρωτοπόρος fashion designer ίδρυσε την εταιρία «Gabriela Hearst», ένα brand με βαθιά προσωπικό χαρακτήρα που ενσαρκώνει την καινοτόμο, βιώσιμη πολυτέλεια. Τόσο μέσω της μάρκας της αλλά και της συνεργασίας της με τον οίκο Chloé, η Ηearst έθεσε ως στόχο να φέρει μία θετική αλλαγή στη βιομηχανία της πολυτελούς μόδας υιοθετώντας μία βιώσιμη προσέγγιση στον σχεδιασμό της.
Με γνώμονα πάντοτε τη βιωσιμότητα, η Χερστ εισήγαγε πιο φιλικά προς το περιβάλλον υφάσματα στις συλλογές της Chloé, έφερε την επαναχρησιμοποίηση υλικών στο επίκεντρο του έργου της ενώ παράλληλα λάνσαρε ένα πρόγραμμα μεταπώλησης ρούχων με στόχο το zero-waste policy.
Ισορροπώντας μεταξύ elegance και ανατρεπτικότητας, η Hearst καταφέρνει να εστιάσει στην επείγουσα ανάγκη για την κλιματική κρίση με έναν τρόπο κομψό αλλά αποτελεσματικό. Στόχος της ήταν να πυροδοτήσει ένα mentality shift, μεταμορφώνοντας έναν οίκο που μέχρι πρότινος πορευόταν με βάση το όραμα της ανέμελης γαλλικής θηλυκότητας σε ένα brand με περιβαλλοντική συνείδηση και έντονη αίσθηση σκοπού.
Η πρώτη συλλογή της Hearst για την Chloé, την οποία παρουσίασε μόλις τρεις μήνες μετά την ανάληψη της θέση της καλλιτεχνικής διευθύντριας του brand, αποτύπωσε περίτρανα αυτή την πρόθεση -μείωσε δραματικά τα συνθετικά υφάσματα, προσέθεσε περισσότερα πλεκτά και εστίασε στην ανακύκλωση και τη διαφάνεια στην αλυσίδα εφοδιασμού.
«Η Hearst προσφέρει μια πολύ κομψή, ενήλικη εκδοχή της γυναίκας Chloé, η οποία, αν και ελεύθερο πνεύμα, θέλει επίσης να ξέρει από πού προέρχονται τα ρούχα της» δήλωσε η Natalie Kingham, παγκόσμια υπεύθυνη μόδας του MatchesFashion. «Οι καταναλώτριες των δημιουργιών της θέλουν να φορούν ρούχα που τους κάνουν να αισθάνονται υπέροχα, κι αυτό συμπεριλαμβάνει το να είναι δημιουργημένα με ηθικό τρόπο» συμπλήρωσε η ίδια.
Φαίνεται ότι μέσα από τον σχεδιασμό της Hearst, το αρχετυπικό κορίτσι της Chloé μεγαλώνει, ωριμάζει. «Για μένα, πρόκειται για μια γυναίκα Chloé, όχι ένα κορίτσι», λέει η Hearst μιλώντας στη βρετανική Vogue το 2021. Επισημαίνει ωστόσο πως θέλει η Chloé να διατηρήσει το νεανικό της πνεύμα -η ίδια εξάλλου αντλεί έμπνευση τόσο από τις 80χρονες φίλες της όσο και από τις 13χρονες κόρες της. «Ως γυναίκες, μερικές φορές θέλουμε να νιώθουμε νεότερες, μερικές φορές θέλουμε να νιώθουμε μεγαλύτερες», λέει. «Αυτό που δεν θέλουμε ποτέ να νιώθουμε βαρετές».