Fur-Free -To ελληνικό brand Kooreloo ξεκινά Σχέδιο Δράσης Φιλικό προς τα Ζώα
Καθώς η βιωσιμότητα και η ηθική αποκτούν κεντρική σημασία για τη βιομηχανία της μόδας, η Kooreloo παίρνει ενεργά θέση, έχοντας ήδη σταματήσει την χρήση ζωϊκής γούνας σε όλα της τα σχέδια και προϊόντα από το 2019.
Το ελληνικό brand εταιρεία προχωράει σήμερα με τη χαρτογράφηση των απαραίτητων κινήσεων προκειμένου όλη η διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής των προϊόντων Kooreloo να γίνει φιλική προς τα ζώα μέχρι το λανσάρισμα της Συλλογής Resort 2022. Στο πλαίσιο αυτού του σχεδίου, η Kooreloo σκοπεύει να σταματήσει τη χρήση φυσικού δέρματος στην παραγωγή τσαντών μέχρι το τέλος του 2021 και στη σειρά των υποδημάτων μέχρι το τέλος του 2022.
Επιπλέον, η συν-ιδρύτρια και επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Λίλα Καραγιάννη, ήδη χρησιμοποιεί, για όλα τα μελλοντικά σχέδια νέων σειρών της εταιρείας (ρουχισμό, αξεσουάρ), cruelty-free, δηλαδή φυτικά προερχόμενες πρώτες ύλες, που δεν προέρχονται αλλά ούτε και έχουν δοκιμαστεί σε ζώα.
Η Kooreloo λειτουργεί από τον Φεβρουάριο του 2015, σχεδιάζοντας και παράγοντας γυναικεία αξεσουάρ πολυτελείας.
Έχει πετύχει ταχεία διείσδυση σε περισσότερες από 20 ώριμες αγορές ενώ τα προϊόντα είναι διαθέσιμα σε άνω των 250 high-end μπουτίκ και εμβληματικά πολυκαταστήματα, στα οποία περιλαμβάνονται το Neiman Marcus, το Saks Fifth Avenue, το Shopbop και το Le Bon Marché.
H Kooreloo πραγματοποιεί online πωλήσεις λιανικής μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα www.kooreloo.com ενώ προβάλει τις δημιουργίες και τη φιλοσοφία της μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram, @kooreloo, που βασίζεται σε δημιουργημένο από χρήστες περιεχόμενο.