Πώς η Loewe μετέτρεψε σε παραμυθένιο μέρος μια έπαυλη για την επίδειξή της

Η Loewe μετατρέπει μια έπαυλη του 18ου αιώνα σε μαγική χώρα των θαυμάτων στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού

Αντί να πραγματοποιήσει μια κλασική επίδειξη, αυτή τη σεζόν, ο Jonathan Anderson είχε κάτι διαφορετικό στο μυαλό του. Για να παρουσιάσει τις ανδρικές και γυναικείες συλλογές του για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2025 για την Loewe, ο σχεδιαστής κατέλαβε το Hôtel de Maisons του 18ου αιώνα στο Παρίσι.

Η έπαυλη βρίσκεται στην όμορφη γειτονιά Saint-Thomas-d'Aquin, σε απόσταση αναπνοής από το Musée d'Orsay. Μετέτρεψε τα 17 δωμάτια και τους περιποιημένους χώρους της σε μια ολοήμερη παρουσίαση για τους επισκέπτες του.

Κάπως σαν να μπαίνει κανείς σε μια Disneyland, το show σχεδιάστηκε ως ένα «λεύκωμα ιδεών» από τον σχεδιαστή του οίκου που εγκαινίασε πρόσφατα ένα εντυπωσιακό κατάστημα- ναυαρχίδα με χρυσή πρόσοψη στην Σαγκάη της Κίνας.

Πώς η Loewe μετέτρεψε μια έπαυλη σε χώρα των θαυμάτων για την επίδειξή της

Συνδύασε τη νέα του συλλογή μαζί με σημαντικά προηγούμενα σχέδιά του και με τη δουλειά σχεδιαστών που τον έχουν εμπνεύσει όλα αυτά τα χρόνια, σημειώνει το περιοδικό Wallpaper.

Φωτογραφία: Loewe

Συντάκτες μόδας, φίλοι του brand και διασημότητες όπως ο Stephane Bak, η Úrsula Corberó και ο Jamie Dornan- ο οποίος πρόσφατα ανέλαβε την καμπάνια για τα αρώματα Loewe- περιπλανήθηκαν στα ευάερα δωμάτια της έπαυλης (που κάποτε ήταν η κατοικία του Karl Lagerfeld), κινούμενοι ανάμεσα σε θεατρικά στημένες κούκλες και έργα τέχνης επιλεγμένα από τη συλλογή έργων τέχνης Loewe.

Ανάμεσά τους ήταν η γιγάντια κολοκύθα της Anthea Hamilton (από το σκηνικό της επίδειξης Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2022), τα αγκαθωτά βάζα του Νοτιοαφρικανού κεραμίστα Zizipho Poswa και τα λεπτεπίλεπτα γλυπτά λουλουδιών του Ιάπωνα καλλιτέχνη Yoshihiro Suda.

 Φωτογραφία: Loewe

«Ένα λεύκωμα περιέχει πράγματα παλιά και νέα που συγκεντρώνονται τυχαία για να διατηρηθούν ως αναμνήσεις», δήλωσε ο οίκος για την έκθεση. «Τα αναμνηστικά γεμίζουν τις σελίδες».

Τονίζοντας ακόμα περισσότερο την παραμυθένια διάσταση, το ενδιαφέρον του Άντερσον για τον σουρεαλισμό -που έχει εδραιωθεί κατά τις τελευταίες σεζόν- πήρε σάρκα και οστά ως αυτό το λεύκωμα με τις μεγαλύτερες επιτυχίες του.

Το υπερμεγέθες μήλο από την καμπάνια Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2025 της μάρκας, που φωτογραφήθηκε από τον Juergen Teller, βρέθηκε στο επίκεντρο της σκηνής στο σαλόνι του ξενοδοχείου.

 Φωτογραφία: Loewe

Φουσκωτοί ακροβάτες, που παρέπεμπαν παιχνιδιάρικα στη συλλογή κοσμημάτων της Loewe, σκαρφάλωναν στα κάγκελα της σκάλας. Ταυτόχρονα, ένα σύμπλεγμα από σκαμπό- μανιτάρια, που δημιουργήθηκαν αρχικά για το Salone del Mobile 2023, φύτρωσαν στο γρασίδι του κήπου.

Η ιδέα του λευκώματος επηρέασε και την ίδια τη συλλογή για το Φθινόπωρο/ Χειμώνα 2025 του ισπανικού οίκου δερμάτινων ειδών, του οποίου ηγείται τα τελευταία 13 χρόνια.

Συνδυάζοντας άψογα ανδρικά και γυναικεία ρούχα, οι κούκλες - οι οποίες πόζαραν σε καρέκλες και στις γωνιώδεις μαρκίζες του ξενοδοχείου - ήταν στολισμένες με τις παραμορφωμένες κλίμακες και τους όγκους του σχεδιαστή, με υφάσματα όπως το δέρμα και το shearling, με τα πνευματώδη trompe l'oeil prints και τα δραματικά, γλυπτικά κοψίματα.

 Φωτογραφία: Loewe

Όπως πάντα, η αγάπη του Anderson για τη σύγχρονη τέχνη και τη χειροτεχνία βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, το οποίο αναδείχθηκε από μια ειδική συνεργασία με το Ίδρυμα Josef & Anni Albers.