H Αρχαία Ελλάδα εμπνέει τη νέα capsule συλλογή Mythical Alphabet του οίκου Burberry
Ο βρετανικός οίκος Burberry συνεργάζεται με την διεθνή πλατφόρμα SSense και δημιουργούν μία νέα μίνι κολεξιόν που ονομάζεται Mythical Alphabet.
Μετά την πανδημία όπου οι παραδοσιακοί τρόποι πώλησης στη μόδα κλονίστηκαν εξαιτίας των lockdown και των περιοριστικών μέτρων βλέπουμε ολοένα και πιο έντονα μια μεταστροφή της μόδας και των μεγάλων brands σε έξυπνες συνεργασίες που απευθύνονται σε πιο νεανικό κοινό μέσω του διαδικτύου. Στο πλαίσιο αυτό ο κορυφαίος οίκος μόδας Burberry δημιούργησε μια πολύ ενδιαφέρουσα capsule συλλογή με το νεανικό brand μεταπώλησης για streetwear, το SSense, που έχει έδρα στον Καναδά αλλά είναι διεθνούς εμβέλειας. Η συλλογή Mythical Alphabet ξεχωρίζει γιατί επαναφέρει δυναμικά μια αγαπημένη τάση της μόδας: το lettering. Μεγάλα ή μικρότερα γράμματα δεσπόζουν σε όλες τις δημιουργίες, σαν επαναλαμβανόμενα μοτίβα. Επιπλέον στα ρούχα πρωταγωνιστεί μια μυθική μορφή από την αρχαιότητα, μισός άνθρωπός μισός θηρίο. Τα σχέδια έχουν κάνει graphic designer Peter Saville και ο illustrator Jo Ratcliffe. Μεταξωτά πουκάμισα, σορτς, sneakers, τσάντες, T-Shirts, φουλάρια, κοσμήματα και φυσικά καμπαρντίνες που αποτελούν το σήμα κατατεθέν του οίκου Burberry, περιλαμβάνονται στη νεανική συλλογή που παντρεύει το παρελθόν με το μέλλον, μυθικά στοιχεία και κλασικά σύμβολα από τον ελληνορωμαϊκό πολιτισμό με τη μαγεία της Graphgic Art.
Για τις ανάγκες προβολής της συλλογής Mythical Alphabet του οίκου Burberry σε συνεργασία με το νεανικό δίκτυο λιανικής πώλησης streetwear SSense, έχει δημιουργηθεί μια ταινία μικρού μήκους σε σκηνοθεσία του Torso. Το mini film A-B-CITY είναι γυρισμένο στη Νέα Υόρκη. Σε αυτό πρωταγωνιστεί ένα καστ που αποτελείται από πολλές και διαφορετικές προσωπικότητες όπως οι Lourdes Leon, Selyna Brillare και Alexis Chaparro.
Info: burberry.ssense.com